یادداشتی از حسن نسیمی در راستای حمایت از تولیدات ایرانی؛

راه اندازی کمپین خرید نوشت افزار تولید ایران از سوی هنرمند خوزستانی

۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۹:۰۸
کد خبر: ۶۰۳۳۲۴
راه اندازی کمپین خرید نوشت افزار تولید ایران از سوی هنرمند خوزستانی
در راستای حمایت از تولید وطنی، کمپین خرید نوشت افزار تولید شده در کارخانه های ایرانی از سوی حسن نسیمی هنرمند و فعال اجتماعی خوزستانی راه اندازی شد.

بنده به عنوان یک هنرمند و فعال اجتماعی خوزستانی با قرار دادن پیامی در صفحه شخصی خود با ارایه آمار جالب توجهی از میزان استفاده مردم از نوشت افزارهای مختلف به لزوم حمایت از کار و کارگر ایرانی پرداخته ام.

گفتنی است این اقدام هر ساله و در نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس حمایت جمع کثیری از چهره های بنام ورزشی و هنری کشور را به همراه داشته است.

به نظر می رسد در حالی که واحدهای صنفی و تولیدی ایران به دلایل مختلف آسیب های جدی دیده اند و کارگران را دچار مشکل کرده است، این اقدام و اقدامات مشابه از سوی چهره هایی که مورد وثوق مردم هستند، فرصتی است تا جامعه را نسبت به تولید محصولات درون کشور ترغیب کرد.

 

در این پیام آمده است:

 

با سلام.

طبق رسم هرساله با نزدیک شدن به شروع فصل بازگشایی مدارس، کمپین خرید نوشت افزار تولید ایرانی را آغاز می کنیم.

امیدوارم این حرکت همچون سال های گذشته با اقبال عمومی مواجه شود و بتوانیم نقشی ولو کوچک در راه اعتلای نام بلند ایران برداریم.

کمپین خرید نوشت افزار ساخت وطن:

هموطن گرامی سلام.

با گشت و گذاری در بازار نوشت افزار به حقیقت تلخی پی می بریم! و این چیزی نیست جز سیل نوشت افزار بی کیفیت خارجی و عمدتاً چینی که باعث کسادی تولید محصولات داخلی و به تبع آن تعطیلی کارخانجات و بیکاری خیل عظیمی از جوانان عزیزمان است که بازار نوشت افزار را به تسخیر خویش در آورده است.

 

هموطنان عزیز؛

سال تحصیلی جدید نزدیک است. طبق آمار رسمی، امسال حدود ۲۰ میلیون دانش آموز و دانشجو به  کسب دانش مشغول خواهند شد.

اگر این 20  میلیون، اول مهر امسال هرکدام 20 هزار تومان لوازم التحریر خارجی خریداری کنند، مبلغی  معادل ۴۰۰ میلیارد تومان ارز از کشور خارج می شود.

اما اگر به جای آن، نوشت افزار ایرانی خریداری کنیم علاوه بر اینکه هزاران جوان تحصیلکرده ایرانی مشغول به کار خواهند شد، از تعطیلی واحدهای تولیدی کشور که در معرض هجوم اجناس قاچاق و بی کیفیت چینی هستند، نیز جلوگیری می شود.

پس بیاییم با هم به وظیفه ملی خود عمل کنیم و به عنوان یک ایرانی وطن دوست، دست در دست هم دهیم و با آغاز فصل مدارس فقط لوازم التحریر ساخت وطن با نمادهای ایرانی بخریم.

اگر به هر دلیلی نتوانستید با این کمپین همراهی کنید انتشار دهنده آن باشید تا سهمی در توسعه کشور و اشتغال فرزندان این آب و خاک داشته باشیم.

حسن نسیمی، فعال اجتماعی خوزستان

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز