همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س):

پیوند آسمانی پنج زوج جوان شهرستان مسجد سلیمان برگزار شد

۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۱:۴۲:۰۱
کد خبر: ۶۰۴۲۳۱
پیوند آسمانی پنج زوج جوان شهرستان مسجد سلیمان برگزار شد
در سال روز پیوند آسمانی حضرت امیر المومنین (ع) و دخت گرامی رسول خدا (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) جشن عقد و پیوند مبارک پنج زوج جوان شهرستان مسجد سلیمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، در سال روز پیوند آسمانی اولین ستاره آسمان امامت و ولایت حضرت امیر المومنین (ع) و دخت گرامی رسول خدا (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) و در راستای نشر و توسعه ازدواج های آسان مراسم جشن عقد و پیوند مبارک پنج زوج جوان شهرستان مسجد سلیمان برگزار شد.

اسدالله رشیدی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان در این مراسم عنوان کرد: این مراسم برای سومین سال متوالی است که در سطح شهرستان مسجدسلیمان برگزار می شود.

وی ادامه داد: این مراسم با همت و تلاش انجمن یاوران وقف شهرستان دفتر امام جمعه شهرستان مسجد سلیمان و همچنین خیرین نیکوکار که تامین بخشی از جهیزیه لازم و ضروری این زوج های جوان را متقبل شده اند، صورت گرفت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گفت: برنامه پیوند آسمانی برنامه ای است که با هدف تهیه جهیزیه برای زوج های جوان با پیگیری مهندس جابری معاونت فرهنگی اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه و با همت و تلاش خواهران انجمن یاوران وقف شهرستان که جا دارد در همین جا زحمات شبانه روزی همه این بزرگواران که از وقت خود و خانواده خود برای تهیه و برگزاری هرچه باشکوه تر این برنامه تلاش کردند، صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.

 رشیدی در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای این زوج های جوان اظهار کرد: به فضل خداوند منان و درایت و هوشمندی رهبری عزیز و بزرگوار و تلاش پشتکار همه نهادها و ادارات اجرایی، فرهنگی، مذهبی و همه کسانی که قلب آنان به عشق اسلام و انقلاب می تپد و در راه قدر شناسی شهدایی که مردان مرد رفتند تا ما باشیم شاهد شکوفایی نسل جوان و برگزاری ازدواج های آسان در سطح جامعه اسلامی بوده و با وحدت کلمه و اتحاد و برادری در راه تحقق آرمانهای همه شهدای اسلام و امام شهدا باشیم.

در این مراسم نیز حجت السلام و المسلمین امینی امام جمعه شهرستان با تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این برنامه بیان کرد: امیداوارم که به همت همه دولت مردان شاهد افزایش بیش از بیش آمار ازدواج و کاهش طلاق هایی که باعث نگرانی در میان خانواده ها می شود، در سطح جامعه خود باشیم.

وی افزود: سفره عقدی که با تصاویر شهدا خصوصا شهید شاخص این روزها شهید حججی مزین شده است، قطعا پر از خیر و برکت خواهد بود و ما با این اقدام می خواهیم بگوئیم شهدا و شهید حججی، امنیت و آسایش امروز ما مرهون سر دادن و جان دادن شماست.

امام جمعه مسجدسلیمان در پایان ضمن تشکر مجدد از عوامل اجرایی برنامه یکبار دیگر آرزو و دعا کرد که شاهد روزی باشیم که بیکاری و فقر از میان جامعه ما ریشه کن و به جای آن اشتغال و ازدواج و آسایش شامل حال ملت ما و مردم بشود.

در ادامه این برنامه خطبه و صیغه عقد این پنج زوج بزرگوار توسط حجت السلام و المسلمین امینی امام جمعه شهرستان و حجت السلام نجفی از اساتید حوزه علمیه جاری شد.

در پایان هم هدایایی که به همت خواهران انجمن یاوران وقف و مساعدت خیرین نیکوکار جمع آوری و تدارک دیده شده بود به زوج های حاضر تقدیم شد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز