مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خوزستان خبر داد:

۲۸ دستگاه دولتی از ثبت املاک خود در سامانه ثبت املاک دولتی طفره رفتند

۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۲:۱۰:۳۵
کد خبر: ۶۰۵۴۳۷
۲۸ دستگاه دولتی از ثبت املاک خود در سامانه ثبت املاک دولتی طفره رفتند
مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خوزستان گفت: ۲۸ دستگاه مشخصات املاک خود را در سامانه ثبت نکردند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز مسعود صدری در جشنواره شهید رجایی استان خوزستان اظهار کرد: هیچ کسی امکان ارائه گزارش املاک غیرمنقول دولت را ندارد، سامانه سادا برای جمع بندی اموال همه دستگاه های دولتی تهیه شده و تاکنون ۳۴۳ هزار مشخصات در این سامانه ثبت شده است.

وی با انتقاد از ثبت نشدن برخی املاک دولتی توسط برخی سازمان ها و مقاومت آنها در برابر ثبت املاک شان در سامانه ثبت املاک دولتی خوزستان، افزود: ۲۸ دستگاه مشخصات املاک خود را در سامانه ثبت نکردند.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خوزستان تصریح کرد: تا قبل از اجرای طرح ثبت املاک دولتی در استان یک هزار و ۹۰۰ ملک ثبت مشخصات شده که اکنون به بیش از ۱۶ هزار مورد افزایش پیدا کرده است.

صدری گفت: همچنین میانگین کشوری ۴۶ درصد و سهم خوزستان ۵۴ درصد است.

وی اضافه کرد: در حوزه دولت و خزانه الکترونیک در گام اول برای همه شرکت های دولتی و دانشگاه در بانک مرکزی حساب باز کردیم؛ ۸۲ درصد صدور چک نسبت به سال ۹۴ کاهش پیدا کرده و پرداخت حقوق توسط خزانه داری کل انجام می شود.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خوزستان گفت: مطالبات دولت به ۲۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد و بدهی ها به ۶۱ هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان رسیده و با توجه به بودجه های سالیانه راه پرپیچ و خم در مقابل دستگاه های اجرایی قرار گرفته است.

صدری افزود: پروژه اقتصاد مقاومتی برای بهبود کسب و کار بود و در این راستا مأموریتی با توجه به برش استانی به ما محول شد که ایجاد پنجره واحد خدمات شهری بود.

وی بیان کرد: کسانی که برای پروانه و پایانه کار وارد شهرداری می شوند در عین حال باید به چندین دستگاه خدمات رسان مراجعه کنند که با این پروژه یکپارچه سازی خدمات رسانی انجام می شود.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خوزستان تصریح کرد: بحث خرید داخل از خدمات استان را در زمان استاندار قبلی اجرا کرده و با تغییر استاندار از دستور کار خارج نشد چون برای آن منطق سیاسی داشتیم.

صدری یادآور شد: تا پایان مرداد ماه سال جاری، ۳۹ هزار و ۵۵۷ میلیارد تومان کل خدمات و خرید کالاهای استان خوزستان بوده است؛ از این میان ۶۲ درصد آن درون استان و ۱۰ هزار و ۷۶۸ میلیارد یعنی ۲۷ درصد خارج از استان انجام شده است.

وی گفت: بیشترین خریدهای استان را ۱۰ وی ادامه داد:دستگاه اجرایی و شرکت انجام می دهند که ۱۵ هزار و ۴۵۹ میلیارد خرید داخل و هشت هزار و ۶۴۸ میلیارد تومان خارج از استان است.

خبرنگار: مهدی ربیع

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز