مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز:

برخورد ۲ خودروی یک مصدوم بر جای گذاشت

۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۲۹:۴۳
کد خبر: ۶۰۸۲۴۳
برخورد ۲ خودروی یک مصدوم بر جای گذاشت
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: دو دستگاه خودرو سمند و پژو با هم برخورد کرده و موجب مجروح شدن راننده یکی از خودروها شده است.

مقصود حق شناس در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: شهروندان با تماس به سامانه 125ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر برخورد شدید دو دستگاه خودرو در بلوار پاسداران اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: تیم عملیاتی آتش نشانی سریعا خود را به محل حادثه رساند و مشاهده نکردند دو دستگاه خودرو سمند و پژو با هم برخورد کرده و موجب مجروح شدن راننده یکی از خودروها شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان کرد:  آتش نشانان بلادرنگ با قطع برق و ایمن سازی محل به منظور رفع خطرات احتمالی در اثر تصادف سایر خودرو های عبوری ،مصدوم  را از خودروی حادثه دیده خارج کرده و به آمبولانس اورژانس 115 منتقل کردند.

حق شناس تاکید کرد: رعایت سرعت مجاز عامل مهمی در کاهش حوادث خودروئی است. از شهروندان عزیز خواهشمندیم ضمن رعایت نکات ایمنی در صورت بروز هر گونه حادثه ضمن حفظ خونسردی ، مراتب را سریعا با تلفن 125 ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اطلاع داده و مسیر را برای تردد خودروهای امدادی باز نگه دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز