دکتر حبیبی:

ورود مدیرکل ورزش و جوانان موجب تحولات جدید در ارتباطات ورزش و دانشگاه شده است

۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۳:۲۴:۱۹
کد خبر: ۶۳۶۶۸۷
ورود مدیرکل ورزش و جوانان موجب تحولات جدید در ارتباطات ورزش و دانشگاه شده است
دکتر حبیبی، عضو هیات علمی دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی دانشگاه ‌شهید چمران اهواز گفت: سالهای متمادی روسای ورزش استان از اساتید دانشگاه بودند ولی هرگز اینقدر دانشگاه باجامعه ورزش نزدیک نشده بود. ورود آقای حیدری موجب تحولات جدید وامیدوارکننده دراین ارتباطات شده است که می طلبد دانشگاه نیز جدی باشد.

به گزارش برنا و به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان خوزستان، دکتر حبیبی درمراسم انعقاد تفاهم نامه فیمابین دانشگاه و اداره کل ورزش وجوانان خوزستان اظهار کرد:متأسفانه در سالهای گذشته تعامل خوبی بین دانشگاه و اداره کل ورزش و جوانان صورت نگرفته و در وضعیت مطلوبی قرار نداشته است. خوشبختانه آقای حیدری مثل یک متخصص واقعی به مسائل رسیدگی می کنند و طبق شناختی که در چندین جلسه با ایشان داشته ایم واقعاً شاهد دفاع ایشان از مسائل و مشکلات مهم تربیت بدنی نه به شکل گفتمان بلکه در عمل بوده ایم که جا دارد از ایشان صمیمانه تشکر نمایم.

رئیس اسبق دانشکده تربیت بدنی دانشگاه شهید چمران افزود: رویدادهای مهم ورزشی در دنیا تعاملی هست بین سازمان ورزش و دانشگاهِ آن کشور، به خصوص در کشورهای پیشرفته و اکنون این اتفاق، تقریباً برای اولین بار است که در کشور اتفاق می افتد بنابراین یا نباید چنین اتفاقی را شروع کرد یا باید آبرومندانه شروع کرد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری رقابت‌های جام‌جهانی کشتی فرنگی با همکاری دانشگاه بیان کرد: خواهش من از فدراسیون کشتی و شخصاً از آقای بنی تمیم، قائم مقام فدراسیون و آقای حیدری این است که این امر، امری تعاملی است که اگر بصورت مطلوب انجام گیرد ،به پای کل استان نوشته می شود و اگر خدای ناکرده بصورت نامطلوب صورت گیرد، همه ما زیر سوال قرار می گیریم، پس فرصت بسیار خوبی است که هم خود را محک بزنیم و هم الگوی خوبی را با جنبه مثبت اجرایی کنیم.

دکتر حبیبی عنوان کرد:نهضت داوطلبی، در دانشگاه های کل دنیا وجود دارد که متأسفانه در کشور ما چنین امری دیده نشده است و باید با همکاری سروران گرامی، فرمی را در این راستا ایجاد نماییم که نهضت داوطلبی دانشجویی در دانشگاه پا بگیرد.

وی در پایان گفت: حضور دکتر مرعشیان هم در دانشگاه و هم در ورزش به عنوان رئیس ه‍یأت کشتی استان می تواند بسیار مفید باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز