فرماندار شادگان خبرداد:

راه اندازی اسکله شناور صیادی شادگان

۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۴:۳۵:۳۵
کد خبر: ۶۳۷۳۲۵
راه اندازی اسکله  شناور صیادی شادگان
فرماندار شادگان از راه اندازی اسکله شناور صیادی شادگان خبر داد و گفت: با راه اندازی این اسکه در زمینه اشتغالزایی ، لنج ها و شناورهای صیادی و رونق اقتصادی منطقه تاثیر بسزایی دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از شادگان، احمد جعفری نسب فرماندار شادگان در بازدید از اسکله صیادی خور بوخضیر شادگان با بیان اینکه راه اندازی اسکله صیادی شادگان در زمینه اشتغالزایی ،  لنج ها و شناورهای صیادی و  رونق اقتصادی منطقه تاثیر بسزایی دارد ، اظهار کرد: این پروژه  از پیشرفت فیزیکی 20 درصدی برخوردار است.

وی با بیان اینکه تکمیل و راه اندازی این طرح قطعا باعث رفع مشکل اشتغال جوانان شادگانی و رونق اقتصادی شهرستان می شود ، افزود: با راه اندازی اسکله شناور صیادی خور بوخضیر شادگان  زمینه اشتغال 500 نفری را در سطح شهرستان فراهم می‌کند.

فرماندار شادگان همچنین از استقرار و تجهیز کارگاه پیمانکار اسکله شناور صیادی خور بوخضیر شادگان  خبر داد و گفت: شمع های این پروژه تولید شده و انشالله به زودی به محل احداث پروژه منتقل خواهد شد.

فرماندار شادگان اظهار کرد: عملیات احداث  اسکله صیادی خور بوخضیر شادگان حدود 6 ماه  طول خواهد کشید.

جعفری نسب در پایان گفت: با راه راندازی اسکله شناورصیادی شادگان  تعداد ۲۵۰ فروند قایق صیادی مجاز در حوزه شادگان  پهلو خواهند گرفت.

 

نظر شما