مدیر توسعه زیر ساخت های شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد اروند خبرداد:

۳۰۰ واحد به صورت پایلوت در منطقه آزاد اروند به سامانه خورشیدی مجهز می‌شوند

۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۵:۲۸:۰۷
کد خبر: ۶۳۷۳۶۳
۳۰۰ واحد به صورت پایلوت در منطقه آزاد اروند به سامانه خورشیدی مجهز می‌شوند
مجید رحیمی گفت: با توجه به صرفه بالای اقتصادی سامانه های خورشیدی و هماهنگی ایجاد شده ۳۰۰ واحد مسکونی به صورت آزمایشی به این سیستم مجهز می‌شوند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، مجید رحیمی مدیر توسعه زیر ساخت های شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد اروند با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای طرح ایجاد سامانه های خورشیدی برای خانواده های کم بضاعت و تحت پوشش، طی جلسه با روساى محترم کمیته امداد و بهزیستى آبادان و خرمشهر و همچنین آموزش و پرورش برنامه ریزی عملیاتى براى تامین اعتبار و شروع فرایند اجرایى واحدهای پایلوت این کار را ارایه نمودند و تقسیم کار بین ادارات مربوطه به انجام رسید.

مدیر توسعه زیر ساخت های شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد اروند  گفت: تعامل و همکارى شکل گرفته با برق ناحیه جنوب و شرکت توزیع استان که عضو کمیته راهبرى نیروى خورشیدى اروند نیز هستند، ستودنى و موجب سرعت بخشیدن به کار شده است. وى از مشارکت اتاق بازرگانى خرمشهر در آموزش و فرهنگ سازى این پروژه و همچنین اقدامات صورت گرفته برای جذب سرمایه گذار تقدیر نمود.

رحیمی افزود: نقش سازمان منطقه آزاد اروند نیز در این حوزه نقشی حمایتی، تسهیل گر و فنی است و تلاش داریم از تمام ظرفیت هاى قانونى و حمایتى در این راستا استفاده نماییم.

مدیر توسعه زیر ساخت های شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد اروند در پایان گفت: واحدى که در خرداد ماه امسال  بر روی خانه هوشمند اروند  به صورت آزمایشی نصب شده، در حال حاضر بدون هیچ مشکلی در حال تولید برق است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز