فرماندار شادگان:

دستگاه های شادگان تلاش بیشتری در پیشگیری از اعتیاد کنند

۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۱:۰۴:۳۳
کد خبر: ۶۳۷۶۵۵
دستگاه های شادگان تلاش بیشتری در پیشگیری از اعتیاد کنند
فرماندار شهرستان شادگان خواستار تلاش بیشتر دستگاه های شادگان در پیشگیری از اعتیاد شد.

به گزارش خبرنگار برنا ازشادگان، احمد جعفرى نسب در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان شادگان اظهارکرد: مبارزه با پدیده خانمان‌سوز مواد مخدر و اعتیاد نیاز به هم افزایی و هماهنگی کامل دستگاه‌های متولی دارد، اگر وظیفه مشخصی برای دستگاهی تعیین می‌شود قطعاً دستگاه‌های دیگر نیز باید در این زمینه نهاد مذکور را مساعدت نمایند تا کار به نتیجه برسد.

وى بر ضرورت توجه ویژه به بحث پیشگیری در حوزه مبارزه با مواد مخدر در جامعه تاکید کرد.

فرماندار شادگان افزود: اعتیاد به مواد مخدر یکی از آسیب های اجتماعی بسیار خطرناک است که عوارض ناشی از آن تهدیدی جدی برای جامعه محسوب می شود  و همه باید بصورت جدی در جهت ریشه کنی اعتیاد در سطح جامعه تلاش کنند.

وى با بیان اینکه رهاشدگان از بند اعتیاد باید مورد احترام و تکریم جامعه قرار گیرند ، افزود:  دستگاههای مربوطه علاوه بر بحث مقابله با مواد مخدر، باید بحث اشتغال بهبود یافتگان اعتیاد مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار شادگان با اهمیت ارتقای سطح آگاهی های عمومی جامعه بویژه نوجوانان و جوانان در خصوص عوارض سوء مصرف مواد مخدرگفت: ترویج برنامه های فرهنگی و آموزش از گام های موثر در کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

جعفرى نسب درپایان تاکید کرد: انتظار می رود کلیه اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان اانتظار می رود که وظایف خود در برابر دستور العمل و شیوه نامه های ابلاغی انجام بدهند و مصوبات جلسات را اجرا و گزارش عملکرد را بصورت کتبی و به  فرمانداری اعلام نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز