معاون فرماندار شادگان خبر داد:

پرداخت تسهیلات کم بهره برای اشتغال روستایی توسط پست بانک

۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۱:۰۳:۲۱
کد خبر: ۶۳۸۹۶۰
پرداخت تسهیلات کم بهره برای  اشتغال روستایی توسط پست بانک
معاون فرماندار شادگان گفت: پست بانک استان، تسهیلات جدید با سود ۱۰-۶ درصد برای اجرای طرحهای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال روستایی پرداخت می کند.

نعمت اله آلبوغبیش در گفت و گو با خبرنگار برنا از پرداخت تسهیلات جدید کم بهره توسط پست بانک خبر داد و اظهارکرد: این تسهیلات با سود ۱۰-۶ درصد برای اجرای طرحهای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال روستایی پرداخت می‌شود.

معاون فرماندار شادگان افزود: تسهیلات ابلاغی برای اجرای طرحهای ایجاد و توسعه و مکانیزه شامل احداث گلخانه و تولید محصولات گلخانه ای،  طرحها و فعالیت های بخش شیلات ، افزایش بهره وری مصرف آب ، خدمات مکانیزه کشاورزی و طرحهای زیست محیطی و منابع طبیعی پرداخت می‌شود.

وی یادآور شد: سود تسهیلات طرحهای سرمایه گذاری پست بانک در مناطق کم برخوردار ۱۰-۶ درصد و در مناطق برخوردار   ۱۶-۱۰ درصد تعیین شده است.

آلبوغبیش خاطر نشان ساخت: در مناطق برخوردار تسهیلات جدید پست بانک برای اجرای طرحهای سرمایه گذاری ایجاد و توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی و دانش بنیان و همچنین سرمایه در گردش برای طرحهای صنعت و معدن و کشاورزی و آب پرداخت خواهد شد.

معاون فرماندار شادگان با اشاره به محدودیت زمانی تعیین شده جهت عقد قرارداد، بر لزوم اطلاع رسانی در روستاهای شهرستان توسط بخشداران، دهیاران، اعضای شورای اسلامی روستاها، و جهاد کشاورزی به منظور بهره مندی متقاضیان سرمایه گذاری از این تسهیلات کم بهره تاکید کرد.

 

نظر شما