مدیر جمعیت هلال احمر اهواز:

۷۰ هزار دانش آموز تحت پوشش طرح دادرس در استان خوزستان هستند/ آموزش مهرت های ۱۲ گانه به دانش آموزان

۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۴۴:۲۳
کد خبر: ۶۴۲۶۳۲
۷۰ هزار دانش آموز تحت پوشش  طرح دادرس در استان خوزستان هستند/ آموزش مهرت های ۱۲ گانه به دانش آموزان
مدیر جمعیت هلال احمر اهواز با تشریح طرح دادرس، تعداد دانش آنوزان مشمول این طرح را در استان خوزستان 70 هزار نفر اعلام کرد.

علیرضا پورآسترکی در نشست خبری مشترک با مدیریت بحران استانداری خوزستان که امروز برگزار شد؛ گفت:یکی از دغدغه های آموزش و پرورش خوزستان آموزش به ویژه  در حوزه اجرایی شدن طرح دادرس (دانش آموزان آماده در برابر شرایط سخت) است.

وی با اشاره به اجرایی شدن این طرح در تمامی شهرستان های استان خوزستان افزود: این طرح ملی است و بر اساس توافقنامه جمعیت کشور با سازمان دانش آموزی اجرا می شود.

پورآسترکی تاکید کرد: خوشبختانه دانش آموزان آموزش دیده در طرح دادرس استان کرمانشاه خیلی سریع به راه اندازی مجدد مدارس زلزله زده این استان کمک کردند.

مدیر جمعیت هلال احمر اهواز با ابیان اینکه 70 هزار دانش آموز تحت پوشش  طرح دادرس در استان خوزستان هستند؛ تاکید کرد: جلسات بسیار زیادی برای توسعه و افزایش دانش آموزان تحت پوشش آن برگزار می شود و سالانه توسعه خوب طرح دادرس را شاهد هستیم.

 

همچنین در این نشست رئیس سازمان دانش آموزی خوزستان نیز گفت: در خصوص آموزش های مهارتی تفاهمنامه ای با جمعیت هلال احمر کشور در سطح ملی منعقد کردیم که اجرایی شدن طرح دادرس در مفاد این تفاهمنامه آمده است.

علیرضا مسرور افزود: در حال حاضر 70 هزار دانش آموز عضو این سازمان داریم که مهارت های بسیاری از جمه این طرح به آنها آموزش داده می شود. امداد و نجات در واقع جزو 12 مهارت مورد تأکید ما برای آموزش به دانش آموزان عضو سازمان دانش آموزی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز