رئیس آموزش و پرورش ناحیه سه اهواز:

سازمان نوسازی مدارس نسبت به نوسازی و مقاوم سازی مدارس توجه ویژه ای داشته باشد

۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۵:۲۶:۲۰
کد خبر: ۶۴۳۱۱۷
سازمان نوسازی مدارس نسبت به نوسازی و مقاوم سازی مدارس توجه ویژه ای داشته باشد
رئیس آموزش و پرورش ناحیه سه اهواز گفت: سازمان نوسازی مدارس باید نسبت به کیفیت ساخت و حتی نوسازی و مقاوم سازی مدارس توجه ویژه ای داشته باشد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، اسکندر آرامی پیش از ظهر امروز در مانور سراسری زلزله که در دبیرستان حضرت خدیجه (س) اهواز برگزار شد؛ اظهار کرد: تمرین باید با کسب نتیجه برنده شدن باشد؛ وقتی تیم ورزشی 10 نفره کشتی گیر تمرین می کند همین که چند نفر از آنها کسب مقام دارند هم خوب است. بنابراین در مانور زلزله و همه مانورهای پیشگیری از آسیب ها در برابر حوادث طبیعی هدف کاهش آسیب های وارده است.

آرامی با اشاره به اینکه در مواقع بروز بحران می توان از این تمرین ها بهره مندی لازم را برد، گفت: حتی در شروع سال تحصیلی نیز مانورهایی برای آمادگی دانش آموزان برگزار می کنیم.

وی بیان کرد: پیشنهاد می شود در موضوع حوادث طبیعی اگر ساختمان ها ایرادی دارد یا تغییراتی توسط تولیت ادارات مختلف ایجاد شده بازدید و تذکرات لازم را در صورت نیاز ارائه شود.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه سه اهواز یادآور شد: در صورت نیاز تیمی تشکیل و بازدیدهای مستمر را داشته باشند و در حین این سرکشی ها تذکرات لازم را ارائه دهند و نباید فقط سالی یک بار مانور زلزله برگزار کرد.

آرامی در پایان انتقاد کرد: مدیر این مدرسه برگه ای را نشان من داد که اغلب نقاط مدرسه ناایمن هست و به هر حال زلزله آمدنی است و خطر همیشه مال دیگران نیست؛ بنابراین نوسازی مدارس باید نسبت به کیفیت ساخت و حتی نوسازی و مقاوم سازی مدارس توجه ویژه ای داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز