سرپرست جمعیت هلال احمر شادگان خبر داد:

اجرای مانور زلزله در ۶ مدرسه شهرستان شادگان

۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۳:۰۷:۳۸
کد خبر: ۶۴۳۳۸۸
اجرای مانور زلزله در ۶ مدرسه شهرستان شادگان
سرپرست جمعیت هلال احمر شادگان گفت: در جهت آمادگی مطلوب دانش‌آموزان، مانور زلزله در 6 مدرسه شهرستان شادگان اجرا شد.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان ، عبدالغنى امیدى در آیین نمادین در مدارس این شهرستان اظهار کرد: این مانور در مدارس شبانه روزى امام خمینى ره ، نشاط، شهید ممبینى ، ملاصدرا، رسول اکرام و هدف با همکارى اداره آموزش و پرورش ، آتش نشانى شهردارى شادگان و اورژانس 115 برگزار شد.

وى افزود: این مانور با رویکرد اجرای عملی آموزش های ارائه شده به تیم های دادرس در مدارس سطح شهرستان شادگان به صورت همزمان برگزار شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر شادگان تصریح کرد: برای آموزش و آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با مباحث امداد و نجات در راستای کمک به افراد زلزله‌زده در مواقع بروز زلزله، این مانور برگزار شد.

وى با بیان اینکه باید بحث آموزش امداد و نجات جدی‌تر دنبال شود، بیان کرد: با این کار می‌توانیم جان تعداد بیشتری از افراد را در مواقع بروز زلزله نجات داده و آمار تلفات کاهش یابد.

امیدى خاطرنشان کرد: همه باید با تمهیدات لازم برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی بخصوص حوادث طبیعی مانند وقوع زلزله آماده باشیم.

وی در خاتمه گفت: در بحث حوادث طبیعی مهمترین کار، ارائه آموزش های لازم به مردم در خصوص کاهش مخاطرات اختمالی قبل، حین و حتی بعد از وقوع حادثه است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز