معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان:

ورزش‌ های همگانی باید در سطح جامعه نهادینه شود/ ورزشی ها، ورزش را اداره کنند

۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۶:۰۶:۱۵
کد خبر: ۶۴۳۴۶۲
ورزش‌ های همگانی باید در سطح جامعه نهادینه شود/ ورزشی ها، ورزش را اداره کنند
معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان بر ضرورت نهادینه شدن ورزش های همگانی در سطح جامعه تاکید کرد.

به گزارش برنا از اهواز، عبدالحمید احمدی بامداد پنجشنبه در حاشیه حضور نخبگان و مدال آوران ورزش کشور در آبادان به خبرنگاران گفت: هدف از حضور نخبگان و افتخارآفرینان جامعه ورزش کشور در سفر معنوی به مناطق جنگی آبادان و خرمشهر آشنایی با ایثارگری رزمندگان است.

وی اظهار کرد: از این طریق می توان فضای فرهنگی و معنوی دفاع مقدس ودفاع از ارزشها را در ورزش و بین ورزشکاران ترویج کنیم و فرهنگ ایثارگری را که در دوران دفاع مقدس دربین جوانان شاهد بودیم درنسل جوان امروزی نیز حفظ کنیم.

معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان افزود:از ظرفیت گسترده بسیج در ترویج فعالیت های فرهنگی و همکاری با وزارت ورزش و جوانان باید بیشتر استفاده شود تا مقام شهدا ، ایثارگران و رزمندگان بین ورزشکاران همچنان محفوظ بماند،پاسداری از خون شهدا وظیفه هر فرد ایرانی بخصوص ورزشکاران است.

احمدی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد:با توجه به فرمان رهبر انقلاب، ورزش‌ های همگانی باید در سطح جامعه نهادینه شود.

وی گفت: ورزش کشور باید به موازات هر گامی که به سوی حرفه ای شدن بر می دارد بایددر حوزه اخلاق گرایی نیز پیش برود باید مسئولان به این مهم توجه کرده و برای رشد ارزشهای اخلاقی وانسانی در ورزش قهرمانی برنامه ریزی کنند.

معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان با اشاره به نقش پررنگ ورزش در فرهنگ عمومی گفت:باید از ورزش بعنوان یک فرصت استفاده شود تا فرهنگ ایرانی را در جامعه ترویج دهیم ولی این مهم زمانی صورت می گیرد که ورزشی ها، ورزش را اداره کنند.

وی با تقدیر از کریمی کشتی گیر ایرانی گفت:وزارت ورزش و جوانان کشور از این حرکت کشتی گیر کشور که برای مقابل نشدن با کشتی گیر اسرائیلی نتیجه را به حریف روسیه ای واگذار کرد، تقدیر کرد و با تصمیم وزیر معادل مدال طلا به وی جایزه تعلق گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز