تساوی پرگل نفت مسجدسلیمان در مقابل بادران تهران و تداوم صدرنشینی شاگردان فکری

۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۸:۰۳:۰۶
کد خبر: ۶۴۴۹۰۸
تساوی پرگل نفت مسجدسلیمان در مقابل بادران تهران و تداوم صدرنشینی شاگردان فکری
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در چهارچوب هفته شانزدهم لیگ دسته یک و در حساس ترین و پر گل ترین دیدار هفته به مصاف بادران تهران رفت و در انتهای این ماراتن دو تیم تن به تساوی 3 بر 3 دادند.

به گزارش خبرنگار برنا از مسجد سلیمان، پرگل‌ترین بازی هفته شانزدهم لیگ یک با تساوی 3 بر 3 تیم‌های نفت مسجدسلیمان و بادران تهران به پایان رسید.

نفت مسجدسلیمان که قهرمانی نیم‌فصل را از هفته گذشته قطعی کرده بود، در ورزشگاه مملو از تماشاگر شهید بهنام محمدی مقابل بادران تهران صف‌آرایی کرد تا با شکست دادن نزدیک‌ترین تیم تعقیب کننده‌ فاصله امتیازاتش با تیم دوم جدول را به 10 امتیاز برساند.

شوک اول را تیم بادران به میزبان وارد کرد و امیر میربزرگی در دقیقه 3 توپ ارسالی به درون محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان را تبدیل به گل کرد. این گل خیلی زود پاسخ داده شد و در دقیقه پس از برخورد توپ به دستان مدافع بادران، سوت داور به نشانه پنالتی به‌صدا در آمد و عباس عسکری پنالتی‌زن اول نفت مسجدسلیمان گل مساوی را درون دروازه بادرانی‌ها کاشت.

میدانداری و حملات شاگردان محمود فکری در ادامه نیمه اول، یک گل دیگر برای زردپوشان نفت به همراه داشت و حسین دوستدار در دقیقه 38 با ضربه سر دیدنی دروازه بادران را گشود تا این نیمه با برتری 2 بر یک نفتی‌ها خاتمه پیدا کند.

در نیمه دوم، باز هم این تیم بادران بود که زودتر از میزبان به گل رسید و بهروز افشار در دقیقه 51 با استفاده از تعلل مدافعان و دفع ناقص توپ توسط دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان گل تساوی را برای تیم میهمان زد.

نفتی‌ها که دنبال پیروزی در این بازی خانگی بودند، در دقیقه 61 با ضربه عباس عسکری صاحب گل سوم شدند تا 3 بر 2 از حریف پیش بیفتند، اما روز پراشتباه خط دفاعی نفت مسجدسلیمان کماکان ادامه داشت و در دقیقه 68 عبدالکریم اسلامی مهاجم تعویضی بادران با ضربه‌ای که دخالت علی گودرزی مدافع نفت را به همراه داشت، گل ششم را در این بازی تماشایی به‌ثمر رساند تا در نهایت این مسابقه با تساوی 3 بر 3 خاتمه پیدا کند.

 

زردپوشان نفت که در 15 مسابقه قبلی 6 گل دریافت کرده بودند، در بازی امروز 3 گل دریافت کردند تا در نهایت امتیازات در صدر جدول تقسیم شود.

نفت مسجدسلیمان با این تساوی 37 امتیازی شد، امتیازات بادران تهران به عدد 30 رسید و فاصله 7 امتیازی بین تیم‌های اول ودوم جدول لیگ یک حفظ شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز