برگزاری جشنواره انشانویسی برای سوادآموزان خوزستانی

۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۵:۳۳:۴۵
کد خبر: ۶۴۷۰۵۵
برگزاری جشنواره انشانویسی برای سوادآموزان خوزستانی
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خوزستان از برگزاری جشنواره انشانویسی با موضوع پرسش مهر برای سوادآموزان خوزستانی در دی‌ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، موسی شیخی اظهار کرد: در سال جاری برای سوادآموزان برنامه‌های مختلفی در سازمان سوادآموزی در نظر گرفته شده است که مهم‌ترین برنامه پیش رو برگزاری جشنواره انشانویسی با موضوع پرسش مهر ریاست‌جمهوری در بین مخاطبان و سوادآموزان دوره انتقال است که در هفته سوادآموزی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه از مجموع سوادآموزان تحت پوشش در سال 96، 11 هزار و 228 کم‌سواد در دوره انتقال (پایان ابتدایی) مشغول تحصیل هستند، افزود: این جشنواره در تاریخ هفتم تا دهم دی ماه برگزار می‌شود. به استان‌ها ابلاغ کرده‌ایم که در شهرستان‌ها در تاریخ 10 دی‌ماه آثار سوادآموزان را دریافت کنند و بررسی‌های لازم را انجام دهند، سپس در پایان دی‌ماه نفرات برتر جشنواره معرفی می‌شوند.

معاون سوادآموزی  آموزش و پرورش خوزستان در خصوص هدف از برگزاری این جشنواره، گفت: تقویت روحیه مشارکت‌جویی در بین سوادآموزان و اعضای خانواده آن‌ها، ارتقای آگاهی سوادآموزان نسبت به بهبود و ترویج رفتارهای مثبت و اخلاق سازنده و کمک به ارتباط موثر با افراد جامعه در فعالیت‌های اجتماعی، از مهم‌ترین اهداف اجرای این جشنواره است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز