برگزاری مسابقات تیراندازی انتخابی خوزستان؛ گرامیداشت شهید"عارف کاید خورده"

۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۹:۳۶:۲۷
کد خبر: ۶۴۷۱۳۸
برگزاری مسابقات تیراندازی انتخابی خوزستان؛ گرامیداشت شهیدعارف کاید خورده
مسابقات تیراندازی انتخابی استان، گرامیداشت شهادت بسیجی مدافع حرم، ورزشکار رشته تیراندازی "شهید عارف کایدخورده" با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز و به نقل از  روابط عمومی هیات تیراندازی  خوزستان، مسابقات تیراندازی انتخابی استان، گرامیداشت شهادت بسیجی مدافع حرم، ورزشکار رشته تیراندازی "شهید عارف کایدخورده" با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

چهار تیم حاضر در این دور از مسابقات از  شهرستان های اهواز، آبادان،خرمشهر و دزفول بودند. از هر شهرستان شرکت کننده، تعداد دوازده نفر در بخش آقایان و بانوان ( ۶ نفر در بخش بانوان و ۶ نفر در بخش آقایان ) که از این تعداد نیز سه نفر در رشته تفنگ بادی و سه نفر در رشته تپانچه شرکت کردند.

هدف از برگزاری این مسابقات، انتخاب نفرات برتر استان خوزستان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کشور است. مسابقات قهرمانی کشور اواخر آذر ماه سال جاری در سالن تیراندازی ۸۰ خط برگزار می گردد.  

نفرات برتر در بخش بانوان، رشته تفنگ به ترتیب حسنی توتونچی، مریم خوش نظر و دنیا روحانی، در رشته تپانچه نیز مریم خواجوی، مهناز دژبان و پروانه کرملا و در بخش آقایان نیز در رشته تفنگ، محمدرضا فلیوش، علی مهدی پور و سعید رحمتی و همچنین در رشته تپانچه نیز فرهاد فخرایی، احسان رکنی و مهدی امیری نفرات برتر این دوره از مسابقات بودند.

داوران این دوره از مسابقات، حسین امیری به عنوان سرداور و فاطمه حسونی و معصومه دشت بزرگ، داوران این دوره بودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز