رکورد صادرات فولاد خوزستان شکسته شد

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۰:۱۷:۴۷
کد خبر: ۶۴۸۱۴۲
رکورد صادرات فولاد خوزستان شکسته شد
مدیرعامل فولاد خوزستان گفت: از ابتدای امسال یک میلیون و 926 هزار تن صادرات از این شرکت انجام شده است که با توجه به صادرات یک میلیون و 900 هزار تنی در سال گذشته، این رکود شکسته شد.

به گزارش خبرنگار برنا از ، محمد کشانی روز دوشنبه در نشست خبری به مناسبت افتتاح نخستین کارخانه تولید آهن اسفنجی با تکنولوژی ایرانی پرد در جهان در سایت شادگان، اظهار کرد: هدف گذاری صادراتی امسال فولاد خوزستان دو میلیون و 200 هزار تن است.

وی با یادآوری اینکه 65 درصد سهام شرکت فولاد شادگان متعلق به شرکت فولاد خوزستان است، خاطر نشان کرد، در افق 1404 تولید 55 میلیون تن فولاد پیش‌بینی شده که 13 میلیون و 600 هزار تن از آن سهم فولاد خوزستان است.

کشانی بیان داشت: شرکت فولاد خوزستان سال گذشته سه میلیون و 600 هزار تن شمش و اسلب (قطعات مستطیل شکل فولاد) تولید کرده و هدف گذاری امسال آن تولید 3 میلیون و 700 هزار تن از این محصولات است.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی شرکت فولاد شادگان ظرفیت سالیانه فولاد خوزستان به 8 میلیون تن خواهد رسید و امیدواریم با تامین به موقع مواد اولیه و ورود به بازارهای جهانی بتوان در جهت برنامه های پیش رو گام برداشت.

مدیرعامل فولاد خوزستان همچنین با اشاره به شرکت فولاد اکسین که از سال 84 پروژه آن دنبال گیری می‌شود، تاکید کرد: این شرکت در حقیقت متعلق به شرکت فولاد خوزستان است که با راه‌اندازی و توسعه آن 2 میلیون تن به تولید سایت فولاد خوزستان اضافه خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد در ماه های آینده شاهد الحاق فولاد اکسین به فولاد خوزستان باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز