نماینده ولی فقیه در خوزستان:

در خوزستان دردهای بی درمان زیادی داریم

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۳:۴۲:۳۵
کد خبر: ۶۴۸۵۰۱
در خوزستان دردهای بی درمان زیادی داریم
نماینده ولی فقیه در خوزستان در جلسه شورای اداری استان گفت: دردهای بی درمانی در استان داریم که باید به صورت خصوصی اعلام می کنم زیرا این مسائل امنیتی است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری شامگاه دوشنبه در شورای اداری خوزستان که با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر جهاد کشاورزی، رئیس سازمان محیط زیست و هیئت همراه برگزار شد، با بیان اینکه دولت خدمات خوبی در استان خوزستان انجام داده است، اظهار کرد: انتظاری که از مسئولان داریم این است که عدالت را در استخدام ها رعایت کنند.

وی با اشاره به حواشی پیرامون آزمون استخدامی وزارت نفت افزود: دو هزار و ۵۰۰ نفر در شرکت نفت استخدام می شوند اما به دلیل اینکه اولویت استخدام را به استان های دیگر اختصاص یافت، دیوان عدالت اداری آزمون فوق را ممنوع اعلام کرد.

وی همچنین به شرکت های توسعه نیشکر اشاره کرد و گفت: شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، زمین کشاورزی را از مردم که صاحبان آن هستند گرفته و به آنها وعده استخدام داده، اما بعد از اتمام کارشان همه مسائل از یادشان می رود و استخدام ها را به صورت کشوری اعلام عمومی می کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: در نتیجه این فراموشی وعده از سوی شرکت توسعه نیشکر، متأسفانه عده زیادی از  خانواده های خوزستانی روستاها را ترک و به صورت شبه گدا در اطراف شهرهای بزرگ استان حاشیه نشین می شوند.

وی بیان کرد: وقتی به خوزستان اولویت نمی دهند قطعا با این بیکاری وضعیت خوبی نخواهیم داشت؛ اصلا صحیح نیست که عده ای از جوانان تروریست شوند. در صورتی که در خوزستان جاپای دشمن زیاد شود آنها تنها به این استان اکتفا نمی کنند؛ بلکه به کل کشور ضربه می زنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان انتقاد کرد: دردهای بی درمانی در استان داریم که باید به صورت خصوصی اعلام می کنم زیرا این مسائل امنیتی است.

جزایری هشدار داد: آمریکا و اسرائیل می خواهند از طریق جرسومه فساد، وهابیت به ما آسیب بزنند؛ هرچند امکانات مالی آنها بالا هست ولی برای رعایت جان مردم نباید بهانه ای به دست آنها بدهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز