رقابت دانش آموزان دختر گتوندی در مسابقه سازه های ماکارانی

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۳:۵۰:۲۳
کد خبر: ۶۴۸۵۳۴
رقابت دانش آموزان دختر گتوندی در مسابقه سازه های ماکارانی
مدیر آموزش و پرورش شهرستان گتوند اظهار کرد: مسابقه سازه های ماکارانی دانش آموزی آموزشگاه های متوسطه دوم دخترانه شهرستان گتوند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز و به نقل از آموزش و پرورش شهرستان گتوند ، یوسف علیدادی اظهار کرد:به مناسبت هفته پژوهش یک دوره مسابقات دانش آموزی سازه‌های ماکارانی در گرایش « مقاومت » با حضور کلیه مدارس متوسطه دوم دخترانه در رشته تجربی به میزبانی آموزشگاه نرجس جنت مکان با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد.

علیدادی بیان کرد : هدف از این مسابقه ملی شبیه ساز پل ماکارانی ایجاد رقابتی سالم و یافتن راهکارهای مفید و بهتر و ایده‌های نو در ساخت و طراحی پروژه‌های ملی است تا شرکت کنندگان ضمن سنجش دانش خویش طرح‌های خود را به نمایش و در معرض امتحان قرار دهند.

وی در ادامه گفت : در این مسابقات از هر آموزشگاه دو تیم سه نفره شرکت داشتند که در پایان با توجه به اینکه سازه های گروه هایی از آموزشگاه آسیه و هاجر رکورد بیش از 50 کیلوگرم مقامت را در تحمل وزنه داشتن مشترک با هم رتبه برتر راکسب نمودند که به گروه های برتر جوایزی اهدا شد.

گفتنی است  در کشور ایران پیشینه این مسابقات بیش  از ۹سال است، و برای اولین بار دانشگاه امیر کبیر مسابقات پل ماکارونی کشوری را برگزار کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز