فرماندار شادگان:

فضاهای عمومی شهر شادگان برای معلولان مناسب‌سازی شود

۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۳:۴۶:۲۱
کد خبر: ۶۴۸۹۵۱
فرماندارشادگان گفت: مناسب‌سازی اماکن و معابر برای استفاده معلولان در سطح شهر، حق طبیعی همه معلولان است و باید اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

احمد جعفرى نسب در گفت و گو با خبرنگار برنا در شادگان ، تعداد معلولان شادگان را 4 هزار و 386 نفر اعلام کرد و اظهارکرد: از این تعداد معلولان موجود در سطح شهرستان110 نفراعصاب روان ،670 نفرشنوایى ، 710 نفربینایى ، 12 نفر صوتى و گفتار، هزار و 717 نفرجسمى و حرکتى و هزار و 277 نفر ذهنى هستند.

وی با بیان اینکه معلولان این شهرستان  دارای مشکلات زیادی در جامعه هستند افزود: همه مسؤولان ادارات شهرستان شادگان وظیفه دارند برای مناسب‌ سازی فضای شهر در جهت رفاه حال معلولان تلاش کنند.

فرماندار شادگان ادامه داد: باید با همکاری کلیه دستگاه‌های این شهرستان، فضاهای عمومی شهر شادگان برای معلولان مناسب‌ سازی شود.

جعفرى نسب در پایان پرداخت مستمری ماهیانه، هزینه‌های پزشکی وکمک‌های مالی موردی و معیشتی را ازجمله خدمات ارائه‌شده براى معلولان  توسط اداره بهزیستى  این شهرستان برشمرد و گفت: انجام پیگیری مربوط به مناسب‌سازی اماکن و معابر برای استفاده معلولان در سطح شهرحق طبیعی  و قانونى همه معلولان است و باید ادارات این شهرستان اقدامات لازم در این زمینه انجام داده شود.

 

نظر شما