مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در آیین افتتاح پنج پروژه بزرگ آموزشی:

افتتاح ۲۴ کلاس درس با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال در دزفول

۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۴:۳۶:۱۴
کد خبر: ۶۴۹۵۲۵
افتتاح ۲۴ کلاس درس با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال در دزفول
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از افتتاح 24 کلاس درس با حضور وزیر آموزش و با اعتباری بالغ بر 36 میلیارد ریال در دزفول خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، محمد تقی زاده صبح امروز ٢٤آذرماه ٩٦ در مراسم افتتاح پروژه های بزرگ آموزشی در دزفول با حضور وزیر آموزش و پرورش گفت: از پشتیبانی های استاندار خوزستان و حمایت های نماینده شهرستان دزفول از تعلیم وتربیت در استان خوزستان تشکر می کنم.

 

وی گفت: پیشینه دزفول نشان می دهد که این خطه نماد دفاع مقدس و الگویی تاریخی از دوران باستان تا دوران معاصر است و در تمامی زمینه در ابعاد ملی،عمرانی و علمی و آموزشی دارای سابقه درخشانی است و٦٠٠سال قبل از آکسفورد دارای دانشگاه و مراوات علمی با جهانیان داشته است.

 

تقی زاده با اشاره به تلاش خیرین دزفول در حوزه آموزش گفت: فرهنگ نیکوکاری در میان مردم دزفول و خیرین این شهرستان  نهادینه شده است و وظیفه معلمان این استان را سنگین تر کرده است.

 

وی با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش تاکید زیادی بر آموزش مهارت های زندگی به دانش آموزان دارد، گفت: آموزش ساده ترین مهارت های زندگی به عنوان فصل اول کتاب زندگی دانش آموزان ما اگر به خوبی صورت بگیرد آسیب های کمتری متوجه جامعه می شود که آموزش و پرورش دزفول در این خصوص پیشتاز است.

تقی زاده همچنین گفت: امروز در آموزش و پرورش دزفول ٢٤کلاس درس در مساحت ٣٨٦متر مربع و با اعتباری بالغ بر 38 میلیارد ریال بهره برداری می رسد که بخش زیادی از منابع مالی این فضاهای آموزشی توسط خیرین دزفول تامین شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز