مدیرشبکه بهداشت درمان هندیجان خبرداد:

تشکیل موسسه خیرین بیمارستانی در هندیجان

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۰۹:۱۹:۱۵
کد خبر: ۶۴۹۷۲۴
تشکیل موسسه خیرین بیمارستانی در هندیجان
جلسه تأسیس موسسه های خیریه ی بیمارستانی با حضور کارشناسان حوزه معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان، رئیس مرکز بهداشت شهرستان، رئیس بیمارستان شهداء و جمعی از خیرین بخش سلامت در سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان هندیجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برنا از هندیجان، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اظهار کرد: این جلسه در راستای اجرای دستورالعمل وزارت بهداشت درمان و آموزشی پزشکی کشور، در خصوص تأسیس موسسه های خیریه ی بیمارستانی،برگزار شده و هدف آن ساماندهی مشارکتهای مردمی در بخش سلامت است.

دکترناصرحاتم زاده افزود: خروجی این موسسه باید به سود مردم و با هدف رضایت مندی و خدمت رسانی به مردم باشد، وظیفه ما هم حفظ و پاسداری از این موسسه مردم نهاد است تا همراه با خیرین در کنار هم بتوانیم گره ای از مشکلات سلامت مردم و شهرستان باز کنیم.

وی بیان کرد: بخش بهداشت و درمان به عنوان متولی سلامت مردم دارای ظرفیتهای مناسبی در جذب خیرین و مشارکت مردم در بهبود وضعیت بهداشت و درمان است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان ادامه داد: دولت با توجه به گستردگی وظایف و برنامه های خود در انجام تکالیف خود نیاز به کمک و همراهی خود مردم دارد و ورود خیرین در این موضوع و خصوصاً بخش بهداشت و درمان و انجام بعضی از پروژه ها یا اتمام پروژه های نیمه تمام قطعاً کمک بزرگی به پیشرفت بهداشت و سلامت مردم منطقه خواهد بود.

گفتنی است در پایان جلسه اعضاء اصلی و علی البدل و بازرسین موسسه با همفکری و مشارکت خیرین و اظهار نظر آنان مشخص شدند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز