وزیر آموزش‌و پرورش خبر داد:

سال ۹۷ سال پایان کلاس های کانکسی در کشور است

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۰:۴۱:۵۳
کد خبر: ۶۵۰۱۶۷
سال ۹۷ سال پایان کلاس های کانکسی در کشور است
سید محمد بطحایی از جمع‌آوری همه کلاس‌های کانکسی درس در کشور تا پایان سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران با اشاره اینکه حدود دو هزار کلاس کانکسی در کشور وجود دارد، اظهار کرد: با توجه به اعتبارات پیشبینی شده تا پایان سال ۹۷ تمامی کلاس‌های کانکسی را برداشته و به جای آنها کلاس‌های مقاوم و استاندارد راه‌اندازی می کنیم.

وی گفت: امید است اعتباراتی که برای این منظور پیش‌بینی‌شده به موقع تخصیص داده شود تا کانکس‌ها جمع‌آوری شوند.

وزیر آموزش‌وپرورش در خصوص وسایل گرمایشی مدارس نیز افزود: متأسفانه حدود ۲۰ درصد کلاس‌ها از وسایل گرمایشی غیراستاندارد استفاده می‌کنند که باید به سرعت جمع‌آوری شوند.

بطحایی در پایان با عنوان اینکه متأسفانه تخصیص اعتبارات عمرانی ما و آنچه برای جمع‌آوری این کانکس‌ها بوده در ماه‌های اخیر قدری کاهش یافته است، گفت: طبق گزارش‌ های دریافتی تا کنون، بخاری‌های قطره‌ای در وهله نخست جمع آوری شده است اما هنوز وسایل گرمایشی غیراستاندارد در سطح مدارس داریم که در تلاشیم تا پایان سال تحصیلی جاری با تخصیص اعتبارات آنها را جمع‌آوری کنیم.

لازم به ذکر است که وزیر آموزش ‌و پرورش دو روز پیش برای افتتاح و بررسی وضعیت آموزش و پرورش خوزستان، وارد دزفول شده بود که بعد از حضور در شهرهای دزفول، اندیمشک و اهواز، وارد آبادان شد و در شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد اروند حضور یافت.

 

نظر شما