فرماندار شادگان تاکید کرد:

لزوم تسریع اجرای طرح «روستا تعاون» در شادگان

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۰:۵۴:۱۸
کد خبر: ۶۵۰۳۷۱
لزوم تسریع اجرای طرح «روستا تعاون» در شادگان
فرماندار شادگان بر لزوم تسریع اجرای طرح «روستا تعاون» در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از شادگان، جلسه طرح روستا تعاون امروز به ریاست فرماندار شادگان و با حضور معاونت مدیر کل اداره کار ورفاه اجتماعی استان خوزستان و مسئولین دستگاهای محلی شهرستان وجمعی از شوراها ودهیاران بخشداران مرکزی ، دارخوین وخنافره در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان تشکیل گردید.

 فرماندار شهرستان شادگان در این جلسه  با بیان اینکه در روستاهای شهرستان ظرفیتها وپتانسیل بالایی درحوزه اشتغالزایی برخوردار هستند،اظهار کرد: باید برنامه ها وظرفیتهای موجود در سطح روستاهایمان را شناسایی و با طرحی دقیق وبرنامه ریزی اصولی جهت ایجاد اشتغال وکمک به اقتصاد جامعه ما وهمکار ی با مردم برنامه ریزی نمایم.

وی افزود: از اهداف اجرای طرح تعاون روستا شناسایی پتانسیل های روستاها در حوزه اشتغال، در این طرح ظرفیت‌های هر روستا بر اساس مزیت‌های موجود با کمک، دهیاران و شوراهای اسلامی شناسایی می‌شود.

جعفری نسب با بیان اینکه به بحث لبنیات در سطح شهرستان  از تولید بسیار خوب و مطلوبی برخوردار است اما خوب ساماندهی نمی شود، گفت: جهاد کشاورزی و دهیاران روستایی می بایست لبنیات را ساماندهی در یک محلی جمع آوری و مرکزی شهرستان ایجاد نمایند تا علاوه بر اشتغالزایی به اقتصاد شهرستان کمکی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز