مسئول اداره نهضت سوادآموزی شادگان :

اجرای ۸ برنامه ویژه هفته سواد آموزی در شادگان

۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۲۰:۲۷:۵۱
کد خبر: ۶۵۱۶۶۱
اجرای ۸ برنامه ویژه هفته سواد آموزی در شادگان
مسئول اداره نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش شادگان گفت: به مناسبت هفته گرامیداشت سوادآموزی 8 برنامه شاخص با هدف ترویج فرهنگ سواد آموزی و ایجاد انگیزه در بین بی سوادان در این شهرستان برنامه ریزی وطبق روز شمار این هفته آغاز و اجرایی مى شود.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، جعفر عسکراوى درنشست با خبرنگاران ضمن تبریک سی و هشتمین سالگرد تشکیل نهضت سواد آموزی به سواد آموزان و آموزش دهنگان شادگانى افزود: به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی این سازمان به منظور ریشه کنی بی سوادی در ایران اسلامی تشکیل شد که خوشبختانه تا کنون افراد بیشماری با شرکت در کلاس های نهضت سواد آموزی از نعمت ارزشمند سواد خواندن و نوشتن بهره مند شده اند.

وى افزود: برگزارى جلسه شوراى پشتیبانى ، تشکیل جلسه بهبود کیفیت، شرکت در نماز جمعه، دیدار با امام جمعه، توزیع تراکت ها و پوسترهاى پیام کوتاه از حضرت امام ره در مورد سواد آموزى ،برگزارى نمایشگاه غذاهاى سنتى و برگزارى نمایشگاه نوشته ها و نقاشى هاى سواد آموزى  را از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته سوادآموزی در شادگان بر شمرد.

مسئول  اداره نهضت سوادآموزی شادگان ادامه داد: کمک به سواد آموزی از سوی اقشار مختلف مردم و تمامی مدیران و مسئولان  این شهرستان را یکی از ضرورت های اصلی و مهم در جامعه عنوان کرد.

وى اضافه کرد: داشتن سواد و دانایی در عصر حاضر و با توجه به پیچیدگی های زندگی باعث ارتقاء کیفیت زندگی انسان می شود و با توجه به این میزان اهمیت نهضت سوادآموزی رسالت مهمی را عهده دار است.

عسکراوى در پایان گفت: ضرورت دارد همه آحاد جامعه و تمامی مدیران و مسئولان ادارات و سازمان های دولتی شهرستان شادگان به متولیان امر سواد آموزی کمک کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز