فرماندار شادگان تاکید کرد:

لزوم جلوگیری و کنترل ورودی قاچاق کالا در شادگان

۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۲۰:۲۷:۱۳
کد خبر: ۶۵۱۶۶۶
لزوم جلوگیری و کنترل ورودی قاچاق کالا در شادگان
فرماندار شادگان بر لزوم جلوگیری و کنترل ورودی قاچاق کالا و ارز درسطح شادگان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، احمد جعفری نسب عصر امروز درجلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان شادگان که در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: یکی دغدغه های مسئولان کشوری مقابله جدی با قاچاق کالا و ارز است که بر روی تولید داخلی و حوزه های مختلف اقتصادی و غیره تاثیر منفی می گذارد.

وی افزود: قاچاق کالا و ارز علاوه بر تضعیف اقتصاد تولیدات و محصولات داخلی صدمات زیادی بر چرخه تولید کشور وارد می‌کنند.

فرماندار شادگان تصریح کرد: برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید همه در زمینه معرفی و تبلیغات کالاهای داخلی کشور بیشتر فعالیت کنیم.

وی با اشاره به اهمیت موضوع اشتغال در سطح شهرستان ، گفت: شهرستان شادگان با دارا بودن پتانسیل ها و ظرفیت های بالقوه،توان بالایی برای توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال در منطقه را دارد و باید شرایطی ایجاد شود تا مردم این شهرستان وجود گمرک را احساس کنند.

جعفری نسب بر لزوم برخورد جدی و قانونی با قاچاق کالا در سطح  این شهرستان تأکید کرد و گفت : با همکاری و افزایش تعامل بین دستگاههای متولی و برنامه ریزی مناسب می توان شاهد اقدامات موثر و قابل توجهی در زمینه برخورد با پدیده شوم قاچاق کالا بود.

وی درپایان تاکید کرد : باید تدابیری اتخاذ شود تا سلامت چرخه اقتصادی در شهرستان شادگان  تقویت و از قاچاق کالا و ارز پیشگیری شود.

به گزارش برنا ، در ادامه اعضا به بحث و تبادل نظر پیرامون مباحث مربوط به مبارزه با قاچاق در شهرستان پرداختند و مصوباتی به تصویب رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز