معاون فرماندار شادگان تاکید کرد:

ضرورت همکاری بیشتر دستگاه های اجرایی شادگان با نیروی انتظامی

۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۹:۴۴:۲۴
کد خبر: ۶۵۱۷۰۶
ضرورت همکاری بیشتر دستگاه های اجرایی شادگان با نیروی انتظامی
معاون فرماندار شادگان گفت: همکاری بیشتر دستگاه های اجرایی شهرستان با نیروی انتظامی در راستای پیشگیری از سرقت و کاهش جرائم ایفا می‌کند.

به گزارش خبرنگار برنا ازشادگان، نعمت اله آلبوغبیش شامگاه سه شنبه در جلسه کمیسیون پیشگیری از سرقت که با حضور کلیه اعضا  در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، از تعامل خوب دستگاههای اجرایی شهرستان با نیروی انتظامی خبر داد و اظهارکرد: تعامل بهینه ادارات با نیروی انتظامی نقش مهمی در راستای پیشگیری از سرقت و کاهش جرائم ایفا می‌کند.

معاون فرماندار شادگان با تاکید بر همکاری بیشتر دستگاه های اجرایی شهرستان با نیروی انتظامی، استمرار تامین خودروهای مورد نیاز توسط ادارات شهرستان برحسب مورد بویژه جهت حفاظت بهینه از تاسیسات و اماکن عمومی را خواستار شد.

وی با اشاره به نقش مهم و اساسی مشارکت مردمی در زمینه پیشگیری از سرقت افزود: همسایه بانی یا نظارت محلی یکی از روشهای موثر بر تقویت نظارت در پیشگیری از سرقت است که با جلب مشارکت مردم محقق می‌شود.

آلبوغبیش در ادامه لزوم اجرای کامل مصوبات جلسات کمیسیون پیشگیری از سرقت توسط اعضای این کمیسیون را مورد تاکید قرار داد و  خاطر نشان ساخت: آموزش عمومی در مورد راههای پیشگیری از سرقت و افزایش مراقبتهای حفاظتی و ایمنی باید بطور مستمر برای کلیه اقشار و اصناف انجام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز