معاون فرماندار شادگان:

بازرسی های دوره ای از ادارات شهرستان آغاز شد

۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۲:۴۵:۲۷
کد خبر: ۶۵۳۸۵۳
بازرسی های دوره ای از ادارات شهرستان آغاز شد
معاون فرماندار شادگان گفت: بازرسی های دوره ای سرزده از کلیه ادارات دولتی، بانکها و شرکتهای وابسته به دولت در شهرستان آغاز و بصورت مستمر ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، نعمت اله آلبوغبیش شامگاه یکشنبه در جلسه هماهنگی کارشناسان فرمانداری با تاکید بر استمرار بازرسی های سرزده از کلیه ادارات شهرستان اظهارکرد: کارشناسان فرمانداری بازرسی های دوره ای از کلیه ادارات، نهادها ، بانکها و شرکتهای وابسته به دولت را از ابتدای ماه جاری آغاز و این بازرسی ها بصورت سرزده و مستمر ادامه خواهد داشت.

معاون فرماندار شادگان بیان داشت: در این بازرسی ها موارد متعددی از جمله تکریم ارباب رجوع، میزان رضایتمندی، فعالیت های روزمره، حضور و غیاب، نظافت و پاکیزگی، پروژه های عمرانی در دست اجرا، فضای اداری، روشنایی، فضای سبز، نحوه ارائه خدمات و عملکرد ادارات، بانکها و شرکتهای وابسته به دولت مورد بررسی قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه بازرسی از ادارات به منظور شناسایی نقاط ضعف و قوت و تلاش در جهت تقویت نکات مثبت و رفع نواقص، ضعفها و مشکلات انجام می‌شود، اظهار داشت: در این بازرسی ها برای هر اداره پرسشنامه چند صفحه ای تکمیل و به ادارات کل تابعه و اداره کل بازرسی و پاسخگویی به شکایات استانداری خوزستان ارسال می شود.

آلبوغبیش یادآور شد: در پایان هر دوره بازرسی ادارات برتر شناسایی و از آنها تقدیر خواهد شد و نواقص و ضعف های مشاهده شده نیز کتبا به ادارات ذیربط به منظور رفع آنها گزارش خواهد شد و بدیهی است نتیجه بازرسی ها در ارزیابی عملکرد مدیران تاثیر گذار خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز