هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال؛

شکست سنگین سایپا تهران در آبادان

۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۷:۲۰:۲۴
کد خبر: ۶۵۵۹۷۹
شکست سنگین سایپا تهران در آبادان
آخرین دیدار از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال جمعه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که با پیروزی سه بر صفر شاگردان کمالوند در برابر شاگردان علی دایی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم‌ فوتبال صنعت نفت در آخرین دیدار هفته هفدهم لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان، میزبان تیم سایپا بود که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر صفر به سود تیم صنعت نفت به اتمام رسید.

تیم صنعت نفت در لحظات پایانی نیمه نخست توسط میلاد جهانی(۴۵) به نخستین گل رسید. لوسیانو پریرا(۵۱) و طالب ریکانی(۸۴) هم گل‌های بعدی را وارد دروازه سایپا کردند.

این دیدار نخستین بازی خانگی شاگردان کمالوند در دور برگشت بود که با یک پیروزی شیرین همراه شد.

قضاوت این دیدار بر عهده علیرضا فغانی بود که هادی طوسی، حاج اسد محمدی و  علی بای نیز او را در امر قضاوت همراهی کردند.

صنعت نفت آبادان در این دیدار با ترکیب داوود نوشی صوفیانی، علی عبداله زاده، مرتضی اسدی، مگنو باتیستا، میلاد جهانی، حسین بغلانی، جاسم کرار(24محمدزبیر نیک‌نفس)،مسعود ابراهیم زاده، مسلم مجدمی(76طالب ریکانی)، محمد شادکام(81 حسین ساکی) و لوسیانو پریرا به میدان رفت.

علی دایی نیز تیمش را در این دیدار با ترکیب محمدرضا اخباری، رضا علیاری، روزبه شاه علیدوست (61 احمد مهدی‌زاده)، محمد دانشگر، آرش رضاوند، مهدی ترابی، علی قلی زاده، رضا اسدی، حامد شیری(60 حامد شیری)، امید خالدی و محمد سلیمانی به بازی فرستاد.

صنعت نفت آبادان با این پیروزی 24 امتیازی شد و در جایگاه ششم لیگ برتر قرار گرفت.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز