اجرای طرح آموزش الکترونیکی برای دانش آموزان در ۸ منطقه از خوزستان

۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۵:۰۸:۴۲
کد خبر: ۶۵۸۱۲۳
اجرای طرح آموزش الکترونیکی برای دانش آموزان در ۸ منطقه از خوزستان
رئیس اداره مشارکت های مردمی آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: دانش آموزان پیش دانشگاهی 8 منطقه آموزشی کم برخوردار در خوزستان تحت پوشش طرح آموزش الکترونیکی از راه دور قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، اسفندیار بلدی با اشاره به آغاز طرح آموزش الکترونیکی از راه دور دانش آموزان مناطق محروم استان خوزستان گفت: این طرح با هدف برقراری عدالت آموزشی، استفاده از خدمات آموزش الکترونیکی برای دانش آموزان مناطق محروم و شکوفا کردن استعدادهای بالقوه دانش آموزان کم برخوردار به عنوان یک طرح تقویتی و مکمل در برخی از مناطق خوزستان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه 8 منطقه آموزشی در خوزستان تحت پوشش این طرح قرار می گیرند، افزود: اندیکا، لالی، صیدون، شاوور، آبادان، خرمشهر، اروند کنار و الوار گرمسیری از مناطقی است که طرح آموزش الکترونیکی از راه دور دانش آموزان پیش دانشگاهی برای آنان اجرا می شود.

بلدی تصریح کرد: تشویق دانش آموزان برای ثبت نام در این آموزش ها، بیان اهمیت و ضرورت اجرای این طرح در مناطق محروم و حمایت و پیشتیبانی مدیران آموزش و پرورش نواحی مربوطه از شرایطی است که برای اجرای این طرح لازم است.

وی با اشاره به اینکه این طرح از مصوبات سفر وزیر آموزش و پرورش به خوزستان است، گفت: با اجرای این طرح 4 هزار دانش آموز پیش دانشگاهی در خوزستان تحت آموزش های الکترونیکی قرار می گیرند و می توانند از کلاس های آنلاین و آفلاین برای ارتقای وضعیت تحصیلی خود استفاده کنند.

 

 

نظر شما