خطیب جمعه شادگان:

مسئولان نگاه ویژه ای به مشکلات مردم شادگان داشته باشند

۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۲:۲۰:۲۵
کد خبر: ۶۶۱۶۳۹
مسئولان نگاه ویژه ای به مشکلات مردم شادگان داشته باشند
خطیب جمعه شادگان گفت: مسئولان نگاه ویژه ای به مشکلات مردم شهرستان شادگان داشته باشند.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، حجت الاسلام والمسلمین سید مجید شرفى درخطبه هاى نمازعبادى سیاسى جمعه این هفته شادگان که درمحل مسجد حضرت امیرالمومنین(ع) برگزارشد، ضمن توصیه و سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهارکرد: تقوا بهترین وسیله در زندگی انسان برای دوری از گناهان و نزدیکی به خداوند متعال است.

وى با اشاره به سالگرد تشکیل شورای انقلاب در 22 دی‌ماه سال 57 گفت: با تشکیل این شورا امید و اطمینان مردم به پیروزی انقلاب افزایش یافت و مرگ رژیم منحط سلطنتی مشاهده شد و با این تصمیم بموقع امام (ره) سرنوشت ملت در حساس ترین لحظات رقم زده شد و زمینه برای تشکیل جمهوری اسلامی مهیا گردید.

خطیب جمعه شادگان ادامه داد: این شورا با دستور امام خمینی(ره) تشکیل شد و امروز هم مقام معظم رهبری از آن حمایت می‌کند.

وى در بخش دیگرى از خطبه هاى خود با اشاره به فرار شاه خائن در ۲۶ دی‌ماه سال ۵۷ تصریح کرد: این روز در تاریخ انقلاب اسلامی بیاد ماندنی است .

حجت الاسلام شرفى افزود: این روز یک روز فرخنده برای ملت ما بود، زیرا فردی که به مردم ظلم می‌کرد با وحدت و همدلی مردم ایران مجبور به فرار از ایران شد.

وى درادامه خطبه هاى خود با اشاره به محکومیت اغتشاشات اخیر درسطح کشور گفت: هوشیاری و حضور مردم در محکومیت اغتشاشات بار دیگر دشمن را سرافکنده کرد.

خطیب جمعه شادگان همچنین ضمن تشکر و قدردانی ازمردم ولایتمدارو همیشه درصحنه شهرستان شادگان در راهپیمایى ضد اغتشاشات صورت گرفته گفت: امنیت و آرامش نعمتی است که خداوند به ملت ایران اسلامی هدیه نموده است و قدرتهای غرب چشم دیدن این امنیت راندارند بلکه می خواهند با ایجاد شکاف و دو دستگی باعث نا آرامی کشورمان شوند.

وى در فراز دیگرى از خطبه هاى خود گفت: یکی از افتخارات ما، خادمی مردم در فضای نورانی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و ماموریت اصلی همه مدیران و کارگزاران نظام زدودن فقر، تبعیض و فساد است.

حجت الاسلام شرفى با بیان اینکه دولت مبارزه با فقر و بیکاری و فساد اقتصادی و تبعیض را در اولویت قرار دهد، گفت: باید حل مشکل  و خدمت به جامعه را در اولولیت کاری خود قرار دهند و جهت رفع بیکاری جوانان شهرستان شهرستان تلاش کنند.

وى با بیان اینکه بسیاری از مشکلات اخلاقی و ناهنجاری‌های اجتماعی ریشه در فقر دارد، افزود: مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی مردم تدبیر و تلاش کنند.

خطیب جمعه شادگان در پایان با اشاره به موضع فقر در شهر شادگان، افزود: روزانه گزارش‌های متعددی از فقر و بیکاری مردم به من ارجاع داده می‌شود که باید مسؤولان به فکر باشند و با ایجاد اشتغال برای آنان و از جمله جوانان از دغدغه‌های آنها بکاهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز