امام جمعه شادگان:

مسئولان سخنان و مطالبات رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند

۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۲:۴۸:۳۰
کد خبر: ۶۶۲۰۶۴
مسئولان سخنان و مطالبات رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند
امام جمعه شادگان گفت: مسئولین باید سخنان و مطالبات رهبری را سرلوحه کار خود و نصب العین خود قرار دهند.

حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفى در گفت و گو با خبرنگار برنا در شادگان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مردم ولایت مدار شهر قم، اضافه کرد: مسئولین باید سخنان و مطالبات رهبری را سرلوحه کار خود و نصب العین خود قرار دهند و بدانند هرکجا در برابرم فتنه ها و ظلم ها موفق شدیم حاصل اطاعت پذیری از امام و رهبری بوده است و همچنین هر کجا از منویات امام و رهبری فاصله گرفتیم از اهداف خود باز ماندیم.

وى با اشاره به اینکه مطالبه رهبری از مسئولان خدمت بی منت به مردم و خصوصا رسیدگی به حال ضعفا و محرومین است، ادامه داد: مسئولین اگر به نظام اسلامی و انقلاب علاقه دارند خدمت به مردم را سر لوحه کار خود قرار دهند.

امام جمعه شادگان ادامه داد: مسئولان باید گوش به فرمان ولایت باشند و قدر مردم را بدانند و در خدمت مردم حکومت داری و سردمداری کنند.

وى برضرورت رفع مشکلات اقتصادی تاکید کرد و افزود: رفع مشکلات اقتصادی از تاکیدات مقام معظم رهبری است که باید اهتمام جدی به آن صورت گیرد.

حجت الاسلام شرفى درپایان گفت: مدیریت خدمت است نه حکومت کردن و باید به گونه ای خدمت کنید که مردم از شما به خیر و نیکی یاد کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز