خاموشی های اهواز با برنامه اعلام می شود

۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۴:۱۵:۰۰
کد خبر: ۶۶۴۰۶۹
خاموشی های اهواز  با برنامه اعلام می شود
در راستای جلب رضایت شهروندان برنامه زمانبندی خاموشی های با برنامه از طریق سایت شرکت توزیع نیروی برق اهواز به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علیرضا شکرخدائی مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز در خصوص اعلام برنامه خاموشی در راستای اورهال شبکه برق گفت:

پایداری هرچه بیشتر شبکه برق در تابستانی با گرمای زیر نور آفتاب بالای ۷۰ درجه و استمرار پدیده گرد و خاک و در عین حال ایجاد رفاه برای مردم نیازمند تعمیر‌ و نگهداری و اصلاح بموقع شبکه در فصل پاییز و زمستان دارد و این مهم  با اجرای مانور در تمام سطح شبکه برق در کلانشهر اهوازمحقق خواهد شد.

وی در ادامه افزود: مصرف یک مشترک در منطقه گرم یک ۱۵ برابر یک مشترک در مناطق عادی کشور در یک دوره یک ماهه می باشد که این حجم مصرف بهمراه گرمای طاقت فرسای اهواز باعث بروز اشکالات فنی روی شبکه برق میشود که امسال علاوه بر رفع این مورد دراستای تغییر اقلیم منطقه، ما به دنبال تغییر یراق آلات و نصب تجهیزات جدید روی شبکه برق هستیم که این عملیات اصلاحی  به سرعت در حال انجام می باشد.

 مدیرروابط شرکت توزیع نیروی برق اهواز خاطر نشان کرد: برای بهبود وضعیت و استاندارد سازی شبکه ۳۳ هزارولت در حال حاضر ضرورت دارد که خاموشیهای با برنامه ای اعمال شود که با برنامه ریزیهای انجام شده به زودی شهروندان گرامی میتوانند با مراجعه به سایت شرکت توزیع نیروی برق اهواز به آدرسwww.aepbco.ir برنامه خاموشی ها را دنبال نموده و از اعمال خاموشی بابرنامه زمانبندی در منطقه مسکونی خود مطلع شوند.

همچنین با نصب نرم افزار جدید در سامانه اتفاقات برق اهواز ۱۲۱ ، در صورتی که  مشترکی با تلفن ثابت محل اقامت خود پس از قطع با این سامانه تماس حاصل نماید برنامه علت اعمال خاموشی و زمان آغاز و پایان  آن اعلام خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز