انعقاد تفاهم نامه همکاری بین روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان و آبفای اهواز

۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۵:۵۶:۰۵
کد خبر: ۶۶۴۱۷۶
انعقاد تفاهم نامه همکاری بین روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان و آبفای اهواز
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان از امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان و روابط عمومی آبفای اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سعید رضوانی در حاشیه نشست مشترک مدیران روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان و آبفای اهواز اظهار کرد: آموزش و پرورش خوزستان در راستای ارج نهادن به فرهنگ مصرف بهینه آب در بین دانش آموزان با آب و فاضلاب اهواز تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

وی با اشاره به اهداف انعقاد این تفاهم نامه همکاری مشترک، اظهار کرد: آموزش همگانی و اطلاع رسانی برنامه های آبفا در خصوص فرهنگ سازی امر مصرف بهینه آب، تولید خبر، بسته صوتی-تصویری و استفاده از استودیوی آموزش و پرورش خوزستان از جمله مهمترین زمینه های مشترک همکاری آموزش و پرورش و آبفای اهواز است.

رضوانی در عین حال با اظهار اینکه جشنواره دانش آموزی سفیران آب مهمترین بخش این تفاهم نامه همکاری است، خاطرنشان کرد: در راستای ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب جشنواره بزرگ دانش آموزی سفیران آب با همکاری و همراهی آبفای اهواز در دستور کار این دو نهاد قرار دارد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان گفت: استفاده از ظرفیت دانش آموزان برای ترویج فرهنگ حفظ منابع آبی می تواند نقش به سزایی در بهینه سازی مصرف آب و اصلاح الگوی مصرف در بین خانواده های خوزستانی داشته باشد.

در ادامه سیامک شالویی، مدیر روابط عمومی آبفای اهواز با اشاره به برگزاری جشنواره سفیران آب، گفت: مهمترین طرحی که تاکنون توسط آبفای اهواز با آموزش و پرورش استان به اجرا درآمده است، طرح سفیران آب است. این طرح حاصل مطالعات گسترده در حوزه های اجتماعی و فرهنگی است.

وی افزود: در این طرح با استفاده از مشارکت دانش آموزان، به دنبال اصلاح الگوی مصرف آب در بین خانواده های اهوازی هستیم. استفاده از ظرفیت هنر مهمترین شاخصه این جشنواره دانش آموزی است.

شالویی در پایان خاطرنشان کرد: آغاز همکاری مشترک با آموزش و پرورش استان در قالب انعقاد تفاهم نامه می تواند نقش به سزایی در ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب داشته باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز