رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان خبر داد :

عرضه و فروش تخم مرغ به صورت کیلویی در خوزستان

۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۵:۳۸:۱۶
کد خبر: ۶۶۴۵۲۰
عرضه و فروش تخم مرغ به صورت کیلویی در خوزستان
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان از آغاز اجرای طرح مرحله ای نظارت بر مواد غذایی پر مصرف و فروش و عرضه تخم مرغ به صورت کیلویی در فروشگاهها خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سید نوراله حسن زاده در جلسه ای که به منظور تشدید نظارت و بازرسی و تنظیم بازار اقلام مواد غذایی و با حضور تعدادی از روسای اتحادیه های صنفی برگزار گردید با اعلام این خبر گفت: کلیه فروشندگان تخم مرغ شامل عمده و خرده فروشی می بایست نسبت به عرضه تخم مرغ بصورت وزنی و کیلویی به مردم و مصرف کنندگان اقدام نمایند.

حسن زاده با بیان اینکه اجرای طرح ویژه نظارت بر مواد غذایی در سطح استان از نیمه دوم دی ماه سالجاری آغاز خواهد شد اظهار کرد: کلیه واحدهای صنفی ملزم به رعایت درصد سود واقعی در نظر گرفته شده برای اقلام مورد عرضه در واحدهای صنفی خود خواهند بود.

وی ضمن تاکید بر ارتقا سطح معیشتی مردم و کنترل قیمت ها در بازار عنوان کرد : اجرای طرح ویژه نظارتی و گشت های مشترک بازرسی ، نظارت بر اقلام اساسی از جمله مرغ و تخم مرغ ، گوشت قرمز ، برنج ، برگزاری نمایشگاه در ایام پایانی سال و نیز طرح های نظارتی ویژه پایان سال که شامل نظارت بر مواد غذایی ، قصابی ها ، رستوران ها ، پایانه های مسافر بری ، مراکز اقامتی و سیاحتی ، دفاتر هواپیمایی ها و نانوایی ها و غیره از جمله اقداماتی به منظور کنترل و تنظیم بازار می باشد .

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان تصریح کرد : در بخش نظارت بر کالا مقرر شده تا پایان سال هیچ گونه افزایش قیمتی در بخش کالا و خدمات وجود نداشته باشد همچنین به منظور تنظیم بازار ، قیمت برنج و گوشت قرمز این اقلام از طریق بخش خصوصی به بازار تزریق شود .

وی ادامه داد : در زمینه فروش تخم مرغ نیز به منظور جلوگیری از اجحاف در حق مشتری و عرضه کننده مقرر شده تا منبعد به صورت کیلویی بفروش برسد که انتظار داریم اتحادیه ها نیز به طور دقیق و شفاف در این زمینه اطلاع رسانی داشته باشند و شهروندان عزیز می توانند در صورت مشاهده تخلف ، آن را به ستاد خبری 124 اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز