حقوق نجومی در پتروشیمی فن آوران و سکوت مقامات استانی / به نام خوزستان و به کام تهران نشین ها

۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۸:۱۹:۵۲
کد خبر: ۶۶۴۸۱۵
حقوق نجومی در پتروشیمی فن آوران و سکوت مقامات استانی / به نام خوزستان و به کام تهران نشین ها
استان خوزستان همواره استانی بده که مدیران تهران نشین این استان را به عنوان دستگاه پول چاپ کن دیده اند ، استانی که پله ترقی و ثروتمند شدن مدیران است .

به گزارش برنا، برنامه پایش دو هفته گذشته حقوق نجومی دو عضو موظف هیئت مدیره پتروشیمی فن آوران در استان خوزستان را افشاکرد که بدون حضور در کارخانه و ماهشهر ماهی بیش از 17 میلیون حقوق میگیرند و میزان دریافتی آنها به 18 و 19 میلیون تومان می رسد . 

این دو عضو موظف هیئت مدیره همزمان معاون مالی و معاون بازرگانی شرکت نیز هستند و برای امضای اسناد و اوراق این شرکت و انجام کارهای روزمره باید سندها و برگه های مربوطه را با هواپیما به تهران ارسال کنند تا این آقایون در منزل و جلوی بخاری و همزمان با نوشیدن چای اسناد و کارهای روزمره خود را انجام دهند .

مرتضی لطفی مدیر عامل شستا نیز بعد از این اظهارات مجری برنامه پایش این گفته ها را تایید کرد و قول داد این دو نفر را برکنار کند . اما سوالاتی در این باره مطرح می شود که چرا تاکنون و از سال نود و سه استاندار و مقامات ارشد استان و نهادهای نظارتی در این مورد تعلل کرده اند و گذاشته اند این دو نفر اینگونه سرمایه های استان را به تاراج ببرند ؟

اگر میزان کارکرد هر نفر در هفته را 40 ساعت حساب کنیم و ضرب در تعداد چهار هفته یک ماه بکنیم دستمزد این افراد برای هر ساعت عدم حضور در پتروشمی فن آوران واقع در ماهشهر – دقیق بخوانید عدم حضور – ساعتی 125 هزار تومان دریافت می کنند . این میزان حقوق در روز چهار برابر میزان حقوق یک کارگر عادی این شرکت است . 

علاوه بر این این برنامه اعضای هیئت مدیره ای که چند جا عضو هیئت مدیره هستند را نیز افشا کرد . کیا داوود اسفندیاری مجری برنامه پایش در واکنش به صحبت های مدیر عامل شستا گفت : در حال حاضر اسامی مختلفی دارم که در سایت کدال نیز موجود است و افرادی از شرکت های زیر مجموعه شما در بیش از دو جا عضو هیئت مدیره هستند مانند  آقایان اسلام خسروی عضو هیئت مدیره هلدینگ تاپیکو و بورس کالا، اسماعیل تبادار عضو هیئت مدیره پتروشیمی ابادان و استاندار کنونی استان فارس،  محسن شمس  نایب رئیس هیئت مدیره پتروشیمی مرجان و مدیر عامل و عضو هیئت مدیره پتروشیمی شیمی بافت،  محمدرضا مدیری عضو هیئت مدیره پتروشیمی فارابی و عضو هیئت مدیره سرمایه گذاری دانایان پارس و مدیر عامل پتروشیمی زنجان چرا این افراد اکنون چند جا عضو هیئت مدیره هستند.

به راستی چرا استاندار خوزستان و مدیران استان و نهادهای نظارتی بر این تخلف بزرگ چشم پوشی کرده اند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز