انتقاد استاندار خوزستان از مدیران کل استان در حاشیه کارگروه اشتغال هندیجان:

اگر نمی توانید کار کنید جای خود را به دیگران بدهید

۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۲۱:۴۸:۰۱
کد خبر: ۶۶۴۸۲۷
اگر نمی توانید کار کنید جای خود را به دیگران بدهید
استاندار خوزستان گفت: اگر مدیران توانایی ندارند جای خود را به دیگران بدهند.تعهد دولت براین است که چنین عملکردی پذیرفتنی نیست مدیران کل باید کتباغیبت خودرا توضیح دهند.

به گزارش خبرنگار برنا از هندیجان، غلامرضا شریعتی درجلسه کارگروه اشتغال که  در فرمانداری هندیجان برگزار شد؛ گفت: باتوجه به اهمیت این جلسه مشاهده می کنم  که برخی از مدیران کل در این جلسه حضور  ندارند و به خیال خودشان که من درجلسه نخواهم یافت در جلسه حضور نیافتند.

وی افزود: بنده به هیچ وجه این مساله را قبول ندارم. اگر مدیران توانایی ندارند جای خود را به دیگران بدهند.تعهد دولت براین است که چنین عملکردی پذیرفتنی نیست مدیران کل باید کتباغیبت خودرا توضیح دهند.

وی ادامه داد: دغدغه جوانان در کشورواستان خوزستان  اشتغال است. برمدیران کل پسنده نیست وغیرقابل قبول است. ما نسبت به مردم تعهد داریم وقتی دغدغه سران نظام این است که اشتغال را فراهم کنند اهمیت مهم درکشور و استان خوزستان اشتغال است. تعهد نظام جمهوری براین است که باید پایبند تعهد خود باشند. باید نگاه کنیم وببینیم که به تعهدات خود عمل کنیم و با جدیت تمام به مدیران کل  تذکر خواهم داد شرایط امر به معروف ونهی از منکر را رعایت کنند.

استاندار خوزستان تاکید کرد: درد جامعه و استان ما این است اگر می خواهید استان خوزستان را توسعه و رشد دهیم  بعد از اینکه مسولیت را پذیرفتید باید پای عمل بوده و دغدغه حل مشکل استان را داشته باشید.

شریعتی گفت: درد استان این است من بودن را کنار بگذارید زندگی خود را برای رشد وتوسعه استان قرار دهید. در دیگر استانهای رشد را شاهد هستیم ولی متاسفانه استان خوزستان هنوز رشد خوبی نداشته است.

استاندار خوزستان در ادامه افزود: باتوجه به اینکه هندیجان که از لحاظ تجارت واقتصادی  بسیار مهم قرار دارد باید مدیران در خصوص توسعه هندیجان برای بازرگانی کار کنند.

وی در خصوص مشکل کشاورزان اظهار کرد: با وجود اینکه در کشور شاهد کم بارانی هستیم ولی هندیجان در بحث کشاورزی نابود شده است. مسولین آمار واقعی را به مردم بگویند.

شریعتی افزود: ما باید برای بحث اشتغال بخصوص جوانان باید برنامه ریزی داشته باشیم. دربحث کشاورزان من واقعا شرمنده کشاورزان هندیجانی شدم . بنده تاکید کردم به مشکلات کشاورزان شادگان و هندیجان بیشتر توجه وپیگیری شود.

وی گفت: با ایجاد سد در خیرآباد می توان مشکل قسمتی از کشاورزی هندیجان را حل کرد. همچنین در خصوص سایت گردشگری بحرکان در سال گذشته که بررسی شده و ماتاکید کردیم که این سایت هرچه زودتر ایجاد شود ولی با کندی کار می شود.

وی در خصوص جاده هندیجان به ماهشهر نیز اظهار کرد: بنده از نزدیک از این جاده دیدن کردم و با پیمانکار ومدیر کل راه شهرسازی استان تماس گرفتم و قول دادند که با ایجاد 2 دهانه پل تکمیل و راه اندازی شود.

شریعتی با تقدیر  از عملکرد فرماندار هندیجان گفت: پیگیر تشکیل  کارگروه ویژه برای اشتغال در هندیجان هستیم و با ایجاد این کارگروه ها میتوان مشکل اشتغال وبیکاری را درشهرستان مرتفع کرد.

وی از مدیران کل استان خواست به شهرستان هندیجان بیایند و از نزدیک مشکلات هندیجان را ببینند.

استاندار خوزستان همچنین از بخشداران هندیجان وچم خلف خواست سرمایه گذارانی را از بخش خصوصی معرفی کنند و چنانچه طرحهایی دارند به فرمانداران ارائه دهند.

وی افزود: درمباحث خانگی اعتبارات خوبی تخصیص داده شده و این اعتبار سهمیه بندی نشده است. هر شهرستانی که زود عمل نکنند این بودجه به دیگر شهرستان ارائه خواهدشد. ارزشیابی مسولین و فرمانداران براین قرار است که دربحث اشتغال بسیج شوند و با جدیت و برای مردم تلاش کنند.

وی در پایان از مدیران و مسولین دستگاههای اجرایی خواست که بیشتر کار کنند و توسعه و آبادانی استان را افزایش دهند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز