شورای آموزش و پرورش شهرستان اهواز به عنوان شورای برتر استان شناخته شد

۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۳:۱۳
کد خبر: ۶۶۵۲۴۶
شورای آموزش و پرورش شهرستان اهواز به عنوان شورای برتر استان شناخته شد
رئیس اداره مشارکت های مردمی آموزش و پرورش خوزستان اعلام کرد: شهرستانهای اهواز، دزفول، آبادان و ماهشهر به ترتیب رتبه های اول تا چهارم شوراهای برتر استان را از آن خود کردند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، اسفندیار بلدی در آیین تجلیل از شوراهای آموزش و پرورش برتر استان با بیان اینکه مهمترین شاخص برای ارزیابی شوراهای برتر استان تعداد مصوبات این شوراهاست، اظهار کرد: برگزاری کمیته‌های تخصصی شورای آموزش و پرورش منطقه از دیگر شاخص های ارزیابی در این رتبه‌بندی است.

وی افزود: یکی از برنامه های عملکردی اداره مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان خوزستان برگزاری دوره های تخصصی برای روسای آموزش و پرورش مناطق و نواحی است تا این افراد با این نامه ها و شیوه نامه های شورای آموزش و پرورش بهتر آشنا شوند.

بلدی مهمترین ویژگی شاخص شورای آموزش و پرورش را دفاع از حقوق حقه دانش‌آموزان و معلمان دانست و افزود: برقراری عدالت آموزشی در مناطق و نواحی باید از طریق مصوبات شورای آموزش و پرورش آن منطقه پیگیری شود.

رئیس اداره مشارکت های مردمی آموزش و پرورش خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: قانون شوراهای آموزش و پرورش یکی از مهم ترین و کامل ترین قوانین حاکم بر کشور است. استفاده از ظرفیت‌های قانونی شورای آموزش و پرورش باید در دستور کار همکاران ما در مناطق و نواحی قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز