احداث مدرسه دعبل خزایی در روستای مبارکه شهرستان کارون

۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۷:۴۷
کد خبر: ۶۶۵۲۴۸
احداث مدرسه دعبل خزایی در روستای مبارکه شهرستان کارون
مدیر آموزش و پرورش کارون اظهار کرد: با احداث مدرسه 3 کلاسه دعبل خزایی در روستای مبارکه ، دانش آموزان این منطقه صاحب مدرسه شدند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز و به نقل از  آموزش و پرورش شهرستان کارون، عزیز مزرعه گفت:  این مدرسه نوساز سه کلاسه با پیگیری های مدیر آموزش و پرورش شهرستان کارون و با جلب مشارکت شرکت کشت و صنعت دعبل خزاعی  با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال از محل فعالیت های اجتماعی این شرکت ساخته شده است.

وی افزود: این مدرسه دارای امکانات کاملی همچون امکانات ورزشی، مخزن آب ضد جلبک، دستگاه تصفیه آب، آب سرد کن، سرویس های بهداشتی جداگانه دختران و پسران است که در زمینی به مساحت 750 متر مربع و احداث شده است.

مزرعه خاطر نشان کرد : این دبستان در ۲۵ کیلومتری جاده اهواز ـ آبادان قرار دارد و  از سال گذشته با مشارکت شرکت نیشکر دعبل خزایی و تلاش فرماندار و مدیر آموزش و پرورش شهرستان کارون کار ساخت آن  پیگیری شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۵ دانش آموز پایه اول، دو دانش آموز پایه دوم، سه پایه چهارمی، سه پایه پنجمی، ۶ دانش آموز پایه ششم  دختر و پسر در کنار ۱۰ نوآموز پیش دبستانی در دو کانکس مشغول تحصیل می باشند که با افتتتاح این مدرسه به آن منتقل می شوند.

گفتنی است؛ این مدرسه در دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز