با حضور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران؛

واگذاری بندر صادراتی ماهشهر به شرکت پخش فرآورده های نفتی آبادان انجام شد

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۵:۰۹:۱۰
کد خبر: ۶۶۶۳۵۳
واگذاری بندر صادراتی ماهشهر به شرکت پخش فرآورده های نفتی آبادان انجام شد
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی آبادان از واگذاری بندر صادراتی ماهشهر به شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، مجاهد سعدی آل کثیر مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی آبادان با اشاره به بازدید امروز معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از بندر ماهشهر و تشکیل جلسه ای برای بررسی مسائل و مشکلات بندر صادراتی ماهشهر برای اتخاذ تصمیمات اساسی اظهار کرد: بر اساس تصمیم گیری انجام شده تمامی امکانات و اداره امور بندر صادراتی ماهشهر به شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان واگذار شد.

 وی گفت: امید می رود تا با انجام این کار و همکاری و حمایت مدیران عامل شرکت پالایش نفت آبادان و شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان بتوانیم در راستای سود دهی و ارائه خدمات بهتر و بیشتر گام های موثری را در منطقه برداریم.

لازم به ذکر است که بندر صادراتی ماهشهر پیش از این نیز زیر نظر شرکت پالایش نفت آبادان اداره می شد.

پالایشگاه آبادان از سال 1348 دارای یک بندر مهم صادراتی فرآورده‌های نفتی می باشد، این بندر بـا در اختیـار داشتن 8 اسکلـه و 72 مخـزنـگاه مـواد نفتی و دستگـاه‌هـای بارگیری و مخلوط کننده‌های نفتی و وسایل بارگیری دریـایی، وسـایـل کنتـرل و آزمایشـگاه، قـادر است نفت‌کش‌هایی با ظرفیت 80 هزار تن را در خود جای دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز