نفت مسجدسلیمان قهرمان لیگ برتر وزنه برداری استان خوزستان

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۰۸:۵۰:۵۲
کد خبر: ۶۶۷۰۶۹
نفت مسجدسلیمان قهرمان لیگ برتر وزنه برداری استان خوزستان
هفته ی سوم و پایانی مسابقات لیگ وزنه برداری استان خوزستان با قهرمانی تیم نفت و گاز مسجدسلیمان خاتمه یافت .

به گزارش خبرنگار برنا از مسجدسلیمان، هفته ی پایانی مسابقات لیگ برتر وزنه برداری استان خوزستان در رده ی سنی نوجوانان روز پنج شنبه 28 دی ماه  با حضور 13 تیم و 110 وزنه بردار در اهواز برگزار شد .

در پایان این مسابقات و پس از مهار پولاد سرد توسط وزنه برداران نوجوان حاضر در مسابقات ، تیم نفت مسجدسلیمان با 1735 امتیاز مقام اول این مسابقات را کسب کرد و تیم های هیأت وزنه برداری اندیکا و پالایش نفت آبادان به ترتیب با 1710 و 1614 امتیاز در رده های دوم و سوم جدول رده بندی لیگ برتر وزنه برداری استان خوزستان قرار گرفتند .

شایان ذکر است در ابتدای مراسم و پیش از شروع از رقابت ها از سوی رییس هیأت وزنه برداری خوزستان از زحمات و خدمات آقایان افشین صالحی پور و آیت اورامه مربیان شایسته تیم نفت و گاز مسجدسلیمان تجلیل بعمل آمد .

تیم نفت و گاز مسجدسلیمان از جمله تیم های مطرح کشور در رشته ی وزنه برداری می باشد که با نگاه مثبت مدیران این شرکت توانسته با زحمات مربیان ارزشمندی همچون مهران مطلق - افشین صالحی پور و آیت اورامه نوجوانان و جوانان را جذب این رشته ی المپیکی نموده به گونه ای که تعدادی از وزنه برداران آن موفق به راهیابی به اردوی تیم ملی شده اند . 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز