معاون فرماندار شادگان خبر داد:

اجرای ۲۵ کیلومتر شبکه فاضلاب شهر شادگان

۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۳:۲۳:۲۴
کد خبر: ۶۶۸۰۱۳
اجرای ۲۵ کیلومتر شبکه فاضلاب شهر شادگان
معاون فرماندار شادگان گفت: بر اساس اولویت بندی و اعتبارات مصوبه هیأت دولت بازسای و احداث ۱۹ ایستگاه پمپاژ فاضلاب و ۲۵ کیلومتر شبکه فاضلاب شهر شادگان در دستورکار قرار گرفته است.

 

نعمت اله آلبوغبیش درگفت و گو با خبرنگار برنا از اجرای ۲۵کیلومتر شبکه فاضلاب شهری و احداث و بازسازی ۱۹ ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهر شادگان خبر داد و اظهارکرد: بر اساس اولویت بندی و اعتبارات مصوبه هیأت دولت، بازسای و احداث ۱۹ ایستگاه پمپاژ فاضلاب و ۲۵ کیلومتر شبکه فاضلاب شهر شادگان در دستور کار قرار گرفته است .

معاون فرماندار شادگان با اشاره به وضعیت نامناسب فاضلاب شهر شادگان و تاکید بر لزوم تسریع در بازسازی شبکه و ایستگاههای پمپاژ فاضلاب و احداث و تکمیل  ایستگاههای پمپاژ جدید اظهار داشت: اولویت‌های اجرایی طرحهای فاضلاب شهر شادگان بر اساس مصوبه هیأت دولت برای اجرا در مدت سه سال آتی برنامه ریزی شده و در دستور کار قرار گرفت. 

وی اظهار کرد:  بهسازی ۱۳ ایستگاه پمپاژ فاضلاب موجود و احداث و تکمیل ۶ ایستگاه پمپاژ فاضلاب جدید و ۲۵کیلو متر لوله گزاری در شهرک منتظری ، باهنر و نقاط پراکنده شهری با عنوان پروژه اجرای خطوط انتقال، شبکه جمع آوری و انشعابات خانگی فاضلاب و احداث و بازسازی تلمبه خانه های فاضلاب شهر شادگان، اجرایی می‌شود. 

 آلبوغبیش در ادامه با تقدیر و تشکر از کارکنان آبفا خاطر نشان ساخت: بر اساس اولویت بندی در مدت تعیین شده ایستگاه های پمپاژ فاضلاب ۱تا ۱۱ و ۸A و ۱۰A بهسازی و ایستگاههای پمپاژ فاضلاب ۱۴ تا ۱۹ جدیدا" احداث و تکمیل می شوند.

 

نظر شما