رئیس شوراى اسلامى شهرستان شادگان:

۱۲ بهمن روز طلوع خورشید انقلاب اسلامی است

۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۲۳:۰۴:۰۳
کد خبر: ۶۷۰۸۷۴
۱۲ بهمن روز طلوع خورشید انقلاب اسلامی است
رئیس شوراى اسلامى شهرستان شادگان گفت: ورود امام خمینی در 12 بهمن 57 به میهن اسلامی روز طلوع خورشید انقلاب اسلامی است.

طاهر مقدم در گفت و گو با خبرنگار برنا در شادگان، ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در ۱۲ بهمن سال ۵۷ با ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن، نور امید و نشاط در ملت مظلوم ایران تابید و یأس و ناامیدی بر تمام حامیان داخلی و خارجی عمال رژیم سفاک پهلوی ملعون سایه انداخت.

وى افزود:12 بهمن ماه طلوع انقلاب اسلامی ایران است که امام خمینی(ره) با آمدن خود، برکت های متعددی را برای نظام جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورد.

رئیس شوراى اسلامى شهرستان شادگان ، ۱۲ بهمن را از جمله روزهای به یادماندنی و فراموش ناشدنی در اذهان ملت غیور ایران اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: در این روز به پاس رشادت ها و ولایت مداری مردم مؤمن و آزاده ایران اسلامی، پیروزی نهایی نصیب ملت قهرمان ایران شد و برای همیشه کاخ ظلم، جور و استبداد در ایران سرافراز به زمین نشست.

وی به دستاوردهای این روز اشاره کرد و تصریح کرد: از 12 بهمن 57 تاکنون به برکت این پیروزی ثمرات خوبی را شاهد بودیم که از جمله می توان به رشد علمی، رشد اقتصادی و افزایش قدرت کشور در برابر استکبار جهانی نام برد.

مقدم در خاتمه گفت : طلوع فجر 12 بهمن با درخشش خورشید روح الله در سرزمین ایران آغاز و با سرخى خون شقایق هاى پر پر این مرز و بوم در 22 بهمن 1357 به بار نشست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز