معاون فرماندار شادگان عنوان کرد:

اجرای سه برنامه مهم و باشکوه در روز آغازین دهه فجر

۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۰۸:۴۲:۰۸
کد خبر: ۶۷۱۳۹۹
اجرای سه برنامه مهم و باشکوه در روز آغازین دهه فجر
معاون فرماندار شادگان گفت: به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ورود امام خمینی ره به ایران، سه برنامه باشکوه زنگ انقلاب، رژه خودرویی و غبار روبی گلزار شهدا در شهرستان برگزار شد.

نعمت اله آلبوغبیش در گفت و گو با خبرنگار برنا از اجرای سه برنامه مهم و باشکوه در شهرستان به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ورود امام خمینی ره به ایران خبر داد و اظهارکرد: در روز آغازین دهه فجر، سه برنامه مهم زنگ انقلاب، رژه خودروهای خدمات رسان و غبار روبی گلزار شهدا در شهرستان شادگان برگزار شد. 

معاون فرماندار شادگان افزود: زنگ انقلاب در ساعت ۹:۳۳ امروز دوازدهم بهمن ماه همزمان با سالروز ورود تاریخی هواپیمای حامل بنیانگزار جمهوری اسلامی ایران به کشور عزیزمان با حضور جمع کثیری از مردم ، مسئولین و دانش آموزان مدرسه کارو دانش ۱۷شهریور درد این آموزشگاه طنین انداز  شد. 

وی یادآور شد: رژه خودروهای خدمات رسان شهرستان، دومین برنامه بزرگ و باشکوه روز آغازین دهه فجر در این شهرستان بود که با عبور از مسیرهای اصلی شهر شادگان و طی مسافت ده کیلومتری بطرف مزار شهدا در برنامه غبار روبی گلزار شرکت کردند.

آلبوغبیش در ادامه خاطر نشان ساخت: از آنجایی که شهدا مهمترین عامل پیروزی انقلاب و تشکیل حکومت جمهوری اسلامی است، جمع کثیری از مردم و مسئولین در معیت امام جمعه  شهرستان  در اولین روز دهه فجر ، روز آغازین سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در مزار شهدا و نثار گل، گلاب پاشی و قرائت فاتحه با آرمانهای شهدا ، ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید بیعت کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز