برگزاری نشست مطبوعاتی ششمین کنفرانس سالیانه آموزشی، تخصصی روابط عمومی های استان خوزستان

۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۹:۵۴:۰۵
کد خبر: ۶۷۲۲۲۳
برگزاری نشست مطبوعاتی ششمین کنفرانس سالیانه آموزشی، تخصصی روابط عمومی های استان خوزستان
نشست مطبوعاتی ششمین کنفرانس سالیانه آموزشی، تخصصی روابط عمومی های استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، دبیرکل ششمین کنفرانس سالیانه آموزشی، تخصصی روابط عمومی های استان خوزستان اظهار کرد: از سال 91 با مشورتی که با پیشکسوتان و مدیران روابط عمومی داشتیم قرار شد به جای برگزاری سمینارهای کشوری که معمولا در تهران برگزار می شود و گرفتن وقت و هزینه این سمینارها و کنفرانس ها را در استان داشته باشیم.

خسرو ممبینی موضوع ششمین کنفرانس تخصصی روابط عمومی های استان خوزستان را ارتباطات، اشتغال و سرمایه گذاری عنوان کرد و افزود: امسال این موضوع را انتخاب کردیم تا به استان کمک کنیم چون روابط عمومی نقش دوگانه ای ایفا و علاوه بر حل مشکلات سازمان برای حل مشکلات مردم نیز اقدام می کند.

وی افزود: این سمینار 26 بهمن ماه سال جاری با حضور اساتید کشوری حمید شکری خوانقاه و محسن مدحج برگزار می شود و کانون تبلیغاتی هدف دبیرخانه این سمینار است.

ممبینی گفت: از آغاز کار شورای سیاست گذاری برای برگزاری سمینار تشکیل شد و موضوع های مطرح شده در سمینار را در این کارگروه سیاست گذاری مورد بررسی قرار داده و در نهایت برای اجرایی شدن مصوب کرده ایم.

دبیرکل ششمین کنفرانس سالیانه آموزشی، تخصصی روابط عمومی های استان خوزستان ظرفیت این کنفرانس را 300 نفر پیش بینی کرد و گفت:  اکثر سازمان ها اعلام آمادگی کرده اند و تا قبل از برگزاری سمینار به صورت روزانه ثبت نام داریم؛ ضمن اینکه برای دانشجویان 50 درصد تخفیف لحاظ شده است.

ممبینی با گرامیداشت یاد و خاطره عفت فتحی خبرنگار فقید خوزستانی تاکید کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه استان خوزستان نیز به صورت رایگان امکان حضور در این سمینار را دارند.

اعطامی گواهینامه معتبر از سوی سازمان مدیریت برنامه و بودجه

در ادامه این نشست دبیر اجرایی ششمین کنفرانس سالیانه آموزشی، تخصصی روابط عمومی های استان خوزستان اظهار کرد: تلاش زیادی شده تا کنفرانسی برای فعالان روابط عمومی و رسانه برگزار شود که اکثریت شاخص های ملی این حوزه را داشته باشد.

سید علی بلادیان تاکید کرد: در این کنفرانس از بهترین اساتید کشور برای حضور در سمینار دعوت کرده ایم. همچنین تلاش کرده ایم تا برای مجموعه استان این کنفرانس ها را با اساتید کنفرانس های بین المللی و کمترین هزینه ارائه کنیم.

وی گفت: یکی از معتبرترین گواهینامه های کشوری از سازمان مدیریت برنامه و بودجه، در این سمینار ارائه و قطعا باعث ارتقای سطح شغلی و درآمدی کارشناسان می شود.

برگزاری کنفرانس با موضوع اشتغال و سرمایه گذاری

در ادامه دبیر کمیته علمی ششمین کنفرانس سالیانه آموزشی، تخصصی روابط عمومی های استان خوزستان اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال 96 توسط مقام معظم رهبری، ششمین کنفرانس سالیانه روابط عمومی در خوزستان با موضوع اشتغال و سرمایه گذاری برگزار می شود.

عبدالله پیروزی گفت: خوزستان با پتانسیل های فراوانی برای موضوع اشتغالزایی دارد و استراتژی های روابط عمومی برای جذب سرمایه گذاری یکی از رویکردهای سمینار امسال است.

وی ادامه داد: مدیریت روابط عمومی کارآفرین، روابط عمومی هوشمند و مدیریت دغدغه های ارتباطی در سازمان، روابط عمومی اقتصادی و تولید اشتغال، تدوین برنامه های ارتباطی و همچنین فرصت آفرینی در اشتغالزایی نیز از دیگر محوریت های این سمینار هستند.

پیروزی تصریح کرد: از جمله اهداف این کنفرانس ارتقای سطح آگاهی روابط عمومی و سازمانی در خصوص ایجاد حس همکاری و همیاری در امور، ایجاد یک روابط عمومی پویا و کارآفرین، تدوین سیاست های اشتغالزایی در سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی است.

دبیر کمیته علمی ششمین کنفرانس سالیانه آموزشی، تخصصی روابط عمومی های استان خوزستان افزود: برگزاری کارگاه آموزشی، برپایی جلسه هم اندیشی با مدیران و کارشناسان روابط عمومی در خصوص تحلیل مسائل و مشکلات روز در واحدهای روابط عمومی، برگزاری نمایشگاه آخرین دستاوردهای روابط عمومی های سازمان ها و همچنین چاپ ویژه نامه اختصاصی از دیگر برنامه های این کنفرانس هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز