سرپرست روابط عمومی استانداری خوزستان:

نبود تعریف درست از مفهوم مسئولیت اجتماعی یک دغدغه همیشگی است

۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۴:۵۷:۰۵
کد خبر: ۶۷۳۷۵۷
سرپرست روابط عمومی استانداری خوزستان گفت: می توان مسئولیت های اجتماعی را به سمت حوزه های آموزش، بهداشت، درمان، راه ها و توسعه زیرساخت ها هدایت کرد. هرچند که نبود تعریف درست مسئولیت اجتماعی یکی از دغدغه های همیشگی بوده است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سعید رضوانی در نشست خبری اولین سمینار بین المللی CSR با عنوان مسئولیت اجتماعی، دولت و توسعه پایدار که پیش از ظهر امروز سه شنبه 17 بهمن ماه در محل سالن جلسات معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان برگزار شد؛ اظهار کرد: مسئولیت های اجتماعی دغدغه همه شهروندان است. بعضا ممکن است دستگاه های اجرایی در قبال برداشت از منابع و ثروت های این استان مسئولیت های اجتماعی را به خوبی انجام نمی دهند یا اینکه در مسیر نامناسب انجام نمی دهند.

وی افزود: می توان مسئولیت های اجتماعی را به سمت حوزه های آموزش، بهداشت، درمان، راه ها و توسعه زیرساخت ها هدایت کرد. هرچند که نبود تعریف درست مسئولیت اجتماعی یکی از دغدغه های همیشگی بوده است.

رضوانی تاکید کرد: سیاست روابط عمومی استانداری خوزستان، درهای باز است و با توجه به دیدگاه استاندار خوزستان به هیچ عنوان در استفاده از نظرات، انتشارات آنها و امکان دادن به صحبت کردن و بیان نظرات مخالفان محدودیت نداریم.

وی افزود: منتقدان دو دسته هستند؛ منتقدان دلسوز با نگاه علمی که قابل احترام هستند ولی برخی مواقع نیز منتقدان قصد انتقال پیام را دارند که برای این دسته نیز فضا را برای برطرف شدن نگرانی آنها فراهم می کنیم.

اضافه کرد: اولویت اصلی ما این است که اصحاب خبر و رسانه در روابط عمومی استانداری دارای جایگاه باشند و به عنوان همراه و همکار (کار را تسهیل می کند و برای توسعه استان نقش آفرینی می کند) دیده شوند.

رضوانی گفت: در همین راستا جایگاه خبرنگاران در استانداری خوزستان مشخص شده است. باید توجه کرد که نگاه به خوزستان باید موزائیکی باشد یعنی در عین هدف واحد توسعه والای خوزستان باید بر اساس تقسیم بندی های جغرافیایی، قومی و فرهنگی این امکان را بدهیم که همه اجازه فعالیت داشته باشند.

سرپرست روابط عمومی استانداری خوزستان به جایگاه منحصر به فرد خوزستان در بحث قومیت ها و فرهنگ خوزستان اشاره کرد  و افزود:از این نظر استان خوزستان قابل مقایسه با هیچ استانی نیست و باید این جریانات در راستای وحدت ملی و شکوفایی خوزستان به کار گرفته شود. نگاه ما در روابط عمومی هیچ سهمیه بندی خاصی ندارد و همه باید از فعالیت ها و اقدامات این اداره بهره مند شود.

سرپرست روابط عمومی استانداری خوزستان تصریح کرد: نقش فضای مجازی در دنیای امروزه خیلی ملموس است و باید به فعالان مجازی هم احترام گذاشته و آنها را هم ببینیم؛ باید کمک کنیم تا رسانه های مردمی هم دیده شوند و هدف ما برای کف جامعه است که بخشی از آن را رسانه رسمی و بازنشر همین رسانه ها را در لایه مردمی انجام می دهند.

 

نظر شما