همزمان با برگزاری اردوی تیم ملی؛

از کشتی گیران تیم ملی نونهالان و نوجوانان تجلیل شد

۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۱:۳۳:۴۰
کد خبر: ۶۷۳۹۸۴
از کشتی گیران تیم ملی نونهالان و نوجوانان تجلیل شد
همزمان با برگزاری اردوی تیم ملی کشتی نونهالان و نوجوانان در شهرستان امیدیه،با حضور مسئولین این شهرستان از کشتی گیران و مربیان تیم ملی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار برنا از امیدیه، در این مراسم که در سالن مجموعه فرهنگی ورزشی ولایت نفت امیدیه برگزار شد، مهندس سید مهران رفیعی فرماندار شهرستان امیدیه ضمن خوش آمدگویی به حاضران در اردوی تیم ملی کشتی نونهالان و نوجوانان اظهار کرد: امر به ورزش و مقوله آن همواره یکی از دغدغه ها و برنامه‌های مدیران بوده، چرا که این امر در نشاط و شادابی و سلامتی جامعه نقش مهم و اساسی دارد. 

فرماندار شهرستان امیدیه در ادامه گفت: یکی از دغدغه‌های مسئولین در نظام مقدس جمهوری اسلامی در بحث ورزش قهرمانی به ویژه کشتی که ورزش اول از دیدگاه ملت شریف ایران در طول تاریخ بوده است و ما مدیران تلاشمان در ورزش قهرمانی ایجاد زیر ساختهای لازم و حمایت از ورزشکاران در بعد قهرمانی بوده و خواهد بود. 

رفیعی با اشاره به اهمیت تیم های پایه در سطح ورزش های قهرمانی بیان کرد: توجه و رسیدگی و توسعه تیم های پایه در ورزش قهرمانی یکی از مهمترین و بهترین آینده نگری ها در بعد ورزش قهرمانی بوده، زیرا موجب پرورش قهرمانان آینده کشورمان و ذخایر تیم واتر پلو ورزشی خود جهت حضور در میادین مختلف داخلی و بین المللی شده ایم. 

نماینده عالی دولت در شهرستان امیدیه  به نونهالان و نوجوانان حاضر در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی توصیه کرد: توصیه من به شما فرزندان قهرمان این است با توکل به خداوند متعال و تاسی از ائمه اطهار، الگو قرار دادن پهلوانان نیک نامی همچون پوریای ولی و جهان پهلوان تختی و سعی و تلاش موجب سرافرازی ملت شریف ایران و و اهتزاز در آمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در میادن جهانی و المپیک شوید.

وی در پایان افزود: ما خدمتگزاران نیز تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهیم برد تا بسترسازی های لازم را جهت رسیدن به این هدف را در اختیار جامعه ورزش قهرمانی قرار دهیم. 

در ادامه این مراسم عبدالکریم کاکاحاجی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی  نونهالان و نوجوانان ضمن تشکر از حضور مسئولین در اردوی تیم ملی بیان کرد: هدف از برگزاری اردوی تیم ملی در استانها، ضمن کسب آمادگی بیشتر اعضا تیم ملی،شناسایی استعدادهای آن استانها است. 

وی افزود: خوشبختانه استان خوزستان به ویژه شهرستان امیدیه در کشتی فرنگی دارای استعدادهای درخشانی بوده همانطور که تاکنون قهرمانان جهانی و آسیایی تقدیم به کشور عزیزمان کرده است. 

سرمربی تیم ملی کشتی نونهالان و نوجوانان در پایان گفت: تمام همت مربیان و دست اندرکاران تیم ملی در آن است تا با پرورش قهرمانان شاهد حضور آنان بر سکوهای قهرمانی جهانی و المپیک باشیم. 

در پایان این مراسم ضمن اهدا پیراهن تیم ملی کشتی به فرماندار امیدیه توسط سرمربی تیم ملی، از کشتی گیران و مربیان تیم ملی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان و نوجوانان با اهدا هدایایی تجلیل به عمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز