خطیب جمعه شادگان:

مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ عزتمندانه به دشمنان خواهند داد

۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۳:۲۹:۳۹
کد خبر: ۶۷۴۹۶۸
مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ عزتمندانه به دشمنان خواهند داد
خطیب جمعه شادگان با بیان اینکه مردم در راهپیمایی۲۲بهمن پاسخ عزتمندانه به دشمنان خواهند داد،گفت: کسی ‌که ملت ایران را بخواهد تحقیر ویا تهدید کند، باضربه‌ متقابل ملت ایران مواجه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، حجت الاسلام والمسلمین سید مجید شرفى درخطبه هاى نمازعبادى سیاسى جمعه این هفته شادگان که درمحل مسجد حضرت امیرالمومنین(ع) برگزارشد، با تاکید بر این که همه ما در انجام وظایف به رعایت تقوای الهی نیازمند هستیم اظهارکرد: مومن باید بداند راه رسیدن به خدا داشتن تقوا است.

وى با اشاره به 20 بهمن سالروز عملیات پیروزمندانه والفجر 8 افزود: پیروزی رزمندگان در عملیات والفجر 8 عاملی مهم در تغییر سرنوشت جنگ تحمیلی به نفع ایران بود.

خطیب جمعه شادگان ادامه داد: عملیات والفجر ۸، یکی از موفق‌ترین عملیات‌های جنگی ایران بود که یکی از نمایش های مقتدر نظامی و عملیات های پیچیده جنگی در طول هشت سال دفاع مقدس در این عملیات شکل گرفت.

وى در بخش دیگرى از خطبه هاى خود به سالروز تشکیل حفاظت اطلاعات سپاه را حلقه کامل کننده ماموریت سپاه دانست و گفت: سپاه مولود و از برکات انقلاب بوده و خاکریز دفاع در عرصه‎هاى مختلف محسوب مى‎شود که همواره با حضور قوى و نیرومند توطئه‎ها را خنثى کرده است.

حجت الاسلام شرفى در فراز دیگرى از خطبه هاى خود با اشاره به 21 بهمن سالروز شکستن حکومت نظامی به فرمان امام راحل تصریح کرد: رژیم شاهنشاهی زمانی که سقوط خود را حتمی دید اقدام به گسترش حکومت نظانی کرد که فرمان حضرت امام(ره) به مردم موجب در هم شکستن حکومت نظامی رژیم شاهنشاهی شد.

خطیب جمعه شادگان در بخش پایانى خطبه هاى خود با دعوت از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی روز یکشنبه گفت: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال با حضور مردم باشکوه تر و با صلابت تر از گذشته برگزار می شود و به مثابه تولدی دوباره برای انقلاب اسلامی است.

وی بر اهمیت حضور گسترده مردم درراهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد و حضور مردم در این دو رویداد مهم را نشانه پایبندی ملت به آرمان های انقلاب و موجب یاس و نومیدی دشمنان نظام و انقلاب دانست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز