رئیس شورای تبلیغات اسلامی خوزستان:

برگزاری ۳۰ هزار برنامه در ایام دهه فجر در خوزستان/ رهبری حرف برتر را در دنیا می زنند

۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۱۵:۲۴:۳۹
کد خبر: ۶۷۵۸۹۸
برگزاری ۳۰ هزار برنامه در ایام دهه فجر در خوزستان/ رهبری حرف برتر را در دنیا می زنند
رئیس شورای تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: به همت مسئولان استانی و هدایت ها و همچنین نظارت های نماینده مقام معظم رهبری در ایام دهه فجر بیش از 30 هزار برنامه فرهنگی، هنری، نمایشگاهی، شهری، روستایی، عشایری، پایگاهی، مساجد، آموزش و پرورش و دانشگاه ها در خوزستان تدوین و برگزار شد و امروز 130 نقطه استان شاهد راهپیمایی مردم فهیم و بصیر خوزستان است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سیدلطف الله سپهر پیش از ظهر امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه در اهواز اظهار کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری 22 بهمن امروز با این حضور چشمگیر مردم تماشایی و ماندگار شده است؛ امروز ملت ایران و مردم فهیم خوزستان به شکرانه نعمت انقلاب آمدند تا از خداوند متعال شکرگذار انقلاب، امامت و ولایت رهبری مقام معظم رهبری باشند.

وی افزود: این حضور به منزله شکرگذاری از دستاوردهای فرهنگی، فکری، علمی، تخصصی، دانشگاهی، درمانی، دفاعی، هوایی، فضایی و دریایی است؛ امروز جمهوری اسلامی به برکت نظام، انفاس شهدا و امام راحل و به ویژه هدایت های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در دنیا دارای اندیشه ای پویا و فکری جامع است.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی خوزستان  تاکید کرد: به همت مسئولان استانی و هدایت ها و همچنین نظارت های نماینده مقام معظم رهبری در ایام دهه فجر بیش از 30 هزار برنامه فرهنگی، هنری، نمایشگاهی، شهری، روستایی، عشایری، پایگاهی، مساجد، آموزش و پرورش و دانشگاه ها در خوزستان تدوین و برگزار شد و امروز 130 نقطه استان شاهد راهپیمایی مردم فهیم و بصیر خوزستان است.

سپهر تصریح کرد:  امروز در مقابل امامت انقلاب تمامیت اروپا، غرب، وهابیت و صهیونیست ایستاده اند و شاید تاریخ بشریت چنین اجماعی در مقابل رهبری را سراغ نداشته باشد اما از آنجایی که پشتوانه این انقلاب ملت ایران هستند و دست هدایتی حضرت مهدی (عج) این انقلاب را هدایت و انفاس مقدس شهدا و امام آن را هدایت می کنند رهبری حرف برتر را در دنیا می زنند.

وی عنوان کرد: خدای متعال را به واسطه داران بودن این امت فهیم، داشتن رهبری فرزانه و حکیم و همچنین نظام اسلامی که برگرفته از مفاهیم قرآن و مکتب اهل بیت است را شکر و سپاس می گویم.

 

نظر شما