کلنگ زنی فاز نخست پست برق GIS به نام شهید مدافع حرم جاسم حمید( عبادی)

۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۳:۵۸:۱۱
کد خبر: ۶۷۷۶۷۶
کلنگ زنی فاز نخست پست برق GIS به نام شهید مدافع حرم جاسم حمید( عبادی)
فاز نخست پست132 پست 33/132 کیلوولت GIS در منطقه مهدیس اهواز با حضور قائم مقام وزیر نیرو و جمعی از مسئولان استانی به نام شهید جاسم حمید (عبادی) کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، این طرح در زمینی به مساحت چهار هکتار با دو دستگاه ترانس 50 کیلوولت آمپر به ظرفیت جمعا 100 مگاولت آمپر به صورت GIS کلنگ زنی شد.

هدف از اجرای این طرح، متعادل کردن بارگیری ترانس های پست اهواز2، کاهش بار از شبکه 230 کیلوولت به میزان 90 مگاولت آمپر و انتقال آن به شبکه 400 کیلوولت ، افزایش پایداری شبکه فوق توزیع و بهبود ولتاژ در شهر اهواز عنوان شده است.

احداث این پست همچنین باعث آزادسازی ظرفیت خط نورد به میزان 100 مگالت آمپر و موجب افزایش قابلیت مانور در شبکه فوق توزیع می شود.

اعتبار این پروژه 210 هزار میلیون ریال از محل اعتبارات شرکت برق منطقه ای خوزستان بوده و تمام مراحل طراحی، خدمات مهندسی، ساخت تجهیزات و اجرای عملیات آن توسط شرکت های داخلی صورت می گیرد.  

با توجه به زمان بر بودن اجرای طرح به صورت GIS و نیز به منظور تامین بار مصارف صنعتی و خانگی منطقه مهدیس تا پیش از تابستان 98 زمان بهره برداری آن است.

ستار محمودی قائم مقام وزیر نیرو در سفر یک روزه خود به خوزستان در جلسه شورای انسجام بخشی مدیران وزارت نیرو و مدیران صنعت آب و برق استان شرکت کرده و طرح مذکور را به افتتاح رسانده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز